איך אפשר להקים אתר בתוך פחות מ-2 דקות?

בעולם המודרני שלנו כל דקה שווה הרבה כסף. ולכן, אין זה פלא שבעלי עסקים רבים מחפשים דרך לבנות אתר בפחות מ-2 דקות, כי לפעמים פשוט אין להם זמן ליותר מכך. בשלבי התפתחותו של האינטרנט היה צורך לפנות למתכנת ולמעצב אתרים כדי להקים אתר אינטרנט. מאז הלכו והשתכללו הטכנולוגיות השונות והיום אפשר לבנות אתר במהירות רבה.

בונים אתר במהירות – אז איך עושים את זה

נניח שקמתם בבוקר, לאחר שנית לילה טובה, עם רעיון חדש להקים עסק שעוד לא נראה כדוגמתו. מכיוון שהתחום שבו אתם עוסקים תחרותי למדיי, אתם רוצים לבנות את האתר שלכם במהירות על מנת להציע ראשונים את השירות. בעזרת השירות המקצועי של חברת וובינג ניתן להפוך את החלום למציאות. ואלה השלבים הפשוטים שיחסכו לכם זמן יקר:

  • עליכם להיכנס לאתר של וובינג ולבחור את התבנית המתאימה לכם.
  • שימו לב כי התבניות מגיעות מוכנות תוך חלוקה לבעלי מקצוע: רופאים, בעלי מוסכים, בעלי מסעדות, מכוני כושר, עמותות לאיסוף תרומות, עורכי דין, יועצי מס ועוד.
  • תוכלו ללחוץ על כל אחת מבין התבניות כדי להתרשם ממנה ולבחור את התבנית המתאימה ביותר עבורכם.
  • לאחר שבחרתם תבנית, ניתן להתחיל לעבוד אתה. אתם מקבלים מוובינג חבילת אחסון ותבניות פרמיום בחינם למשך חודש שלם. וכמובן, אם אתם מסתבכים עם הקמת האתר, הצוות המקצועי של החברה נמצא כאן תמיד בשבילכם.

נפלאות הוורדפרס

המערכות של וובינג מבוססות על וורדפרס, אחת המערכות הנפוצות ביותר הקיימות בעולם קידום האתרים. הבחירה בוורדפרס מובנת מאליה. הפלטפורמה מציעה תבניות מגוונות באיכות גבוהה. מרבית התבניות רספונסיביות לנייד, כך שאפשר לבנות אתר ולדעת מראש שניתן יהיה להתאים אותו למובייל. כמו כן, וורדפרס כוללת תוספים מגוונים המסייעים לשדרוג האתר, לדוגמה תוספים המאפשרים לשפר את מהירות טעינת האתר. ולבסוף, לוורדפרס קהילה תומכת המספקת מידע לגבי השימוש בפלטפורמה.

מדוע כדאי לבנות אתר באופן עצמאי

בוודאי תהיתם לא פעם מדוע כדאי לבנות אתר לבד, בייחוד אם אין לכם רקע מקצועי בתחום המחשבים. להקמת אתר באופן עצמאי יש כמה יתרונות. ראשית, היא מאפשרת לכם לחסוך בכסף לשורה ארוכה של אנשי מקצוע – מקדמי אתרים, מתכנתים או מעצבי אתרים. אמת, סביר להניח שתזקקו לייעוצם, אך את מרבית העבודה תוכלו לעשות באופן עצמאי. שנית, תמיד טוב ללמוד משהו חדש, בייחוד כאשר מדובר בתחום כמו בניית אתרים. אחרי הכול, תידרשו לתחזק את האתר באופן קבוע, כך שכדאי שתדעו מה אתם עושים.

שלישית, מכיוון שבניית האתר תלויה בעיקר בכם, אתם יכולים לקצר את זמני העלאת האתר שלכם, שכן אינכם צריכים לחכות לאישורם של בעלי מקצוע אחרים. ולבסוף, כאשר אתם מנהלים את אתרכם, יש לכם שליטה מלאה עליו. תוכלו לבחור את תבנית העיצוב המתאימה לכם, להוריד תוספים לבחירתכם ולנהל אותו בזמנכם הפנוי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here