יוטיוב הוא אחד האתרים הגדולים והפופולריים ביותר בעולם כיום ומונה עשרות מיליוני כניסות ביום, רבים מתוכם הם גם ישראלים, הנכנסים לאתר כמעט מדי יום וצופים בסרטונים מסוגים שונים. מדובר למעשה בערוץ תקשורת אדיר שרק באמצעותו תוכלו לשדרג משמעותית את העסק שלכם. האם פרסום ביוטיוב מתאים גם לעסק שלכם?

מדוע אנשים מפרסמים בצורה ממומנת ביוטיוב?

כל אחד יכול לצלם סרטונים ולהעלות אותם לערוץ יוטיוב משלו, לתת לכל סרטון כותרת הכוללת ביטויי חיפוש שונים וכך בעצם להרוויח תנועה אורגנית לסרטון שמתוכה גם יכולים לצמוח מנויים חדשים לערוץ וכך להתרחב לאורך הזמן. סרטון ויראלי אחד יכול בקלות לשדרג ערוץ יוטיוב בצורה משמעותית וכן עסק מסוים. אז מדוע אנשים משקיעים כסף בקידום ממומן ביוטיוב?

  • חלקם מעוניינים בתוצאות מהירות יותר – הפרסום הממומן חושף את הסרטון שלכם לאלפי/עשרות אלפי גולשים בהתאם לתקציב הפרסום שלכם וכך תוכלו להביא לקוחות במהירות.
  • קידום מהיר יותר בסביבה תחרותית.
  • הגדלת כמות הצפיות של הסרטון באופן מהיר – בין אם כדי להשוויץ על כך ובין אם לקדם את הסרטון בצורה ויראלית או הגדלה מהירה של כמות המנויים בערוץ.
  • הקידום הממומן מאפשר פרסום ממוקד לפי פרמטרים שונים ולכן התנועה היא איכותית והמטרה יכולה להיות ייצור לידים איכותיים לאחוז המרה גבוה יותר.

כיצד בנויה מודעה לקמפיין ממומן לסרטון שלנו?

באמצעות גוגל אוודרדס של גוגל תוכלו להגדיל את הקמפיין לקידום סרטון ווידיאו ביוטיוב. לאחר בחירת הסרטון לקידום תוכלו להגדיר את קהל היעד של הסרטון ולאחר מכן גם את ההגדרות הכלליות והכלכליות של הקמפיין.

אז האם כדאי לנו לכלול פרסום ביוטיוב כחלק מתכנית השיווק של העסק שלנו?

כמובן שכן. מדובר באתר ובו תנועה רבה של לקוחות פוטנציאליים לעסק שלכם. כיום יש ענף שלם בשיווק הנקרא שיווק בווידיאו ועיקרו מתייחס לשיווק ביוטיוב למעשה. אם תכללו אם ערוץ הפרסום של יוטיוב כחלק מתכנית השיווק שלהם ותשקיעו מעט זמן וכסף בעשייה והתמדה תוכלו לראות תוצאות מדהימות ולצבור יתרון על המתחרים שלכם אשר מוותרים לעצמם ומתעצלים לעשות זאת.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here