למה שווה להירשם לקורס פיתוח אפליקציות במכללת אינטלקט אקדמון?

אתה עוקב אחריי האפליקציות החדשות שמופיעות בחנויות של גוגל- אנדרואיד ואפל? יש לך רעיונות לאפליקציות מגניבות וחכמות שיעזרו לאנשים ליהנות ולחיות יותר בנוח? אם כך אנו מזמינים אותך להצטרף לקורס פיתוח אפליקציות במכללת אינטלקט אקדמון אשר מכניס אותך לעולם מרתק, ומאפשר לך להשתלב בבתי תוכנה וחברות תוכנה או לעבוד כמפתח אפליקציות עצמאי.

יתרונות הקורס

קורס פיתוח אפליקציות במכללת אינטלקט אקדמון נותן לך כאמור את ההכשרה וההסמכה הדרושות על מנת להשתלב בתחום. עם סיום הקורס אתה מקבל את התעודות המבוקשות שבלעדיהן כמעט ואין אפשרות להתקבל לעבודה. כמו כן אנו מציעים קורס רציני ויסודי הנפרש על פני 500 שעות אקדמיות. אולי אתה חושב שמדובר בקורס ארוך, והוא באמת מקיף ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר, אבל הוא גם הרבה יותר קצר מלימודים אקדמיים מלאים באוניברסיטה. בנוסף, אנו מעמידים לרשותך את מיטב התנאים לקורס פיתוח אפליקציות עם ציוד ומכשור מעולה, וזאת בנוסף למרצים מצוינים עם ניסיון רב ויצירתיות גבוהה שמביאים גם עצות וטיפים שמגיעים ישר מהשטח. קבוצות הלימוד הקטנות שאנו מקפידים עליהן מאפשרות לכל תלמיד ותלמידה לקבל יחס תומך, אישי וקרוב מהמרצים, ולכן לממש את מלוא הפוטנציאל היצירתי ולמצות את כל מה שהקורס מציע.

עולם פיתוח האפליקציות

אם תחום פיתוח האפליקציות מעניין אותך, ולו באופן ראשוני, אתה בוודאי יודע שהאפליקציות שינו את החיים בעולם במגוון מישורים. כבר יותר מעשור שהאפליקציות נכנסות לחיים ולמכשירים שלנו אבל התחום עוד נמצא בחיתוליו. לכן בוגרי קורס פיתוח אפליקציות אינם נתקלים בתחום שחוק שכבר אין מה לחדש בו והכל ידוע ומוכר, אלא לעולם יצירתי מאוד שבכל זמן מתחדש ומציע שדרוגים ושיפורים. בנוסף לכך, מסיימי הקורס זוכים למקצוע מבוקש מאוד במשק המקומי והבינלאומי, בין אם מדובר בעבודה כשכיר בחברה או בבית תוכנה ובין אם מדובר במפתח אפליקציות עצמאי. מדובר במקצוע מתגמל ומספק הזוכה לביקוש רב, וכל זאת עוד לפני שדיברנו על האפשרות של רווחים נאים מאפליקציות עצמאיות שזוכות להורדות רבות. אם תוסיף לכך את העובדה שמאות ואלפי אנשים יראו וישתמשו באפליקציות שלך, על כל הגאווה והסיפוק הכרוכים בעניין, בוודאי תבין מדוע עולם זה של פיתוח אפליקציות הוא בחירה מצוינת.

אכן, מפתחי אפליקציות זוכים לתנאי העסקה טובים יחסית לממוצע במשק. הם נגזרים מהנהוג בעולם ההיי-טק וכוללים בין היתר משכורות נאות, רכב מהחברה והטבות שונות אשר מיועדות לשמר עובדים מוסמכים, מוכשרים ויצירתיים בחברה. סביבת העבודה מאופיינת בדרך כלל באווירה צעירה ודינאמית של אנשים העובדים במקצוע שבאמת מעניין אותם, והם נותנים אחד לשני רעיונות חדשים והשראה.

לפרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה התקשר כעת למכללת אינטלקט אקדמון ב – *9233.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here