כולנו יודעים שהמהירות היא הכול. שירות מהיר ומקצועי דרוש לכל אחד מאתנו, בין אם אנחנו עומדים בתור לרופא ובין אם אנו מזמינים מוצרים באינטרנט. היות שהגולשים באתרי האינטרנט חשופים באופן תמידי למגוון רחב של תכנים, הם שופטים את האתר בהתאם למהירות שבה נטען עמוד הבית. על פי רוב, אם לאתר לוקח יותר מ-2 שניות להיטען, הגולש עוזב אותו ועובר לאתר הבא.

אז מה אפשר לעשות

מכיוון שהיום אתר האינטרנט הוא הפנים של העסק ודרכו מבוצעות פעולות חשובות, שמירה על מהירות הטעינה תסייע בהגדלת מאגר הגולשים ובהשגת לידים איכותיים יותר. אם אתם בונים אתר וורדפרס, כדאי לנקוט את הצעדים הבאים כדי לשפר את המהירות:

  • הסוד הוא באחסון – חשוב לבחור ספק טוב שיש לו שירותי אחסון איכותיים. מומלץ לבחור בשרת פרטי (VPS) ולא שיתופי כדי להגביר את מהירות הגלישה.
  • משתמשים ב-WP Rocket – תוספים רבים של וורדפרס מאפשרים לכם להגביר את מהירותו של האתר, כאשר התוסף הבולט הוא WP Rocket. אמנם מדובר בתוסף שניתן להוריד בתשלום, אך הוא מקל על האתר ומבצע עבודה טובה בשיפור האתר.
  • יש עוד תוספים – WP Smush, למשל, הוא תוסף אשר יכול לכווץ את התמונות באתר, להקל על הטעינה ולמנוע מהתמונות הכבדות לפגוע במהירותו. כמו כן, תוסף כמו WP Optimize מסיר קבצים בלתי נחוצים באתר ומנקה את השטח.
  • מיטוב העמוד – תוכלו לעבוד על העמוד שלכם כדי לשפר את המהירות. לדוגמה, ניתן להסיר תוספים שאינם נמצאים בשימוש, להציג קטעי פוסטים ולא פוסטים מלאים או לשמור על תוכן מצומצם בעמוד הבית.
  • כיצד אתם מתכנתים את האתר – אם אתם אלה האחראיים על תכנות האתר, בדקו אם יש משהו באופן התכנות שגורם להאטה שלו.

המהירות באתר וורדפרס תורמת לחוויית המשתמש

ברגע שתשפרו את האתר שלכם, תמחקו קבצים מיותרים ותכווצו תמונות, תגלו כי הוא נטען מהר יותר וכי יותר אנשים יכנסו אליו. אמת, חשוב להקפיד על עיצוב ותכנים איכותיים, אך איש לא יתעכב לבחון את התכנים שלכם אם האתר לא יעלה במהירות, ולאנשים רבים אין זמן או סבלנות לחכות.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here