HEADER-ABOUT

איזה דף באתר שלך מקבל את רוב הכניסות? אם אתה כמו רוב העסקים, עמוד האודות יהיה בראש הרשימה.

כשמגיעים לאתר שלך לקוחות פוטנציאליים המתעניינים במוצרים או בשירותים שלך, הם באופן טבעי בראש ובראשונה פונים לעמוד האודות של החברה (לרוב בתוך 3-4 קליקים) כדי לוודא שהחברה שלך היא הבחירה הנכונה לספק את המוצרים והשירותים מהסוג הזה מהסיבה הזאת בדיוק עמוד האודות של החברה הוא אחד מהגורמים העיקריים להשאיר ולרתק לקוח או לאבד אותו.

המון עמודי אודות נראים כך:
“חברת X היא ספקית פתרונות גלובלית אשר מגדירה מחדש רשתות ארגוניות וקישוריות על ידי מתן תערובת ייחודית של שירותים ברמה העולמית עם חוויית לקוח יוצאת מן הכלל.”

נשמע מרשים, במיוחד אם אתה רוצה מילים גדולות. אבל זה לא אומר כלום.

רצוי לנקוט בגישה שונה. ודא שעמוד האודות שלך נותן ללקוחות פוטנציאליים את מה שהם צריכים כדי להרגיש בנוח כאשר הם בוחרים אותך:

 

התחל עם צרכי הלקוח

תשכח ממה שאתה עושה. ללקוחות לא אכפת ממה שאתה עושה, אכפת להם מה הם מקבלים: פתרונות והטבות.

אז מה לקוחות פוטנציאליים רוצים לדעת? ברמה הבסיסית, מבקרים בפעם הראשונה רוצים לדעת שאתה בעל עסק אמיתי עם יכולות אמיתיות.

מהן השאלות שלקוחות בדרך כלל שואלים בשיחות מכירה? איזה מידע נוטה לסגור עסקה או לזכות בלקוח מהוסס?

אם אני רוצה להעביר למיקור חוץ הגשמת מוצר, “ספקי חוויות לקוח מצטיינים” לא אומר לי הרבה, אבל “99.7% משלוח בזמן . 21% לשיעור שגיאות בחמש השנים האחרונות” אומרת הרבה – כי זה אומר שלמדוד ולספק שירות טוב הוא קריטי עבור העסק שלך.

 

תחשוב עובדות ולא סופרלטיבים

עמודי אודות רבים מלאים במילים כמו חזון עולמי, מצוינות…

אם העסק שלך באמת יוצא דופן, תן לי עובדות: אני אחליט אם אתה מצטיין. אם לעסק שלך יש באמת חזון, ספר לי על מוצרים מגניבים שפתחתם: אני אחליט אם הם חזון.

ואם אתה עסק חדש ואין לי עובדות ומספרים, אל תמציא אותם. תאר את מה שהעסק שלך מקווה להשיג ואיך אתה מתכוון להשיג את זה. תן לי את ההזדמנות להחליט אם אני רוצה לקפוץ על הסיפון איתך.

 

לעולם אל תנסה להיות משהו שאתה לא

עבור על כמה דפי אודות ברשת: באופן כללי, ככל שהעסקים קטנים יותר כך התוכן מנופח יותר..

מנופח זה משעמם. כנות משכנעת. להיות מי שאתה באמת, ולהתמקד ביתרונות שלך.

אם יש לך סטארט-אפ, תהפוך את זה לשלך. תאר כיצד לקוחות חדשים ייהנו מהעובדה שהעסק חדש או קטן: אתה יכול לשים יותר דגש על לקוחות פרטיים, אתה יכול לספק זמני אספקה קצרים יותר, אתה מקבל הזמנות קטנות יחסית כדי שתוכל להוכיח את עצמך בשוק חדש, וכו’.

 

אז אם כבר מדברים על להיות מי שאתה…

השתמש בתמונות אמיתיות.

השתמש תמיד בתמונות של אנשים ומקומות אמיתיים. אם אתה לא יכול, אל תשתמש בשום תמונה.

ואל תיתן לאנשי האינטרנט שלך לשכנע אותך להשתמש במאגר תמונות כדי להוסיף אפקט חזותי לדף. כולנו מומחים באיתור תמונות ממאגר.

 

ייעל את השבחים שלך

תעודות זה חשוב, אלא אם הן לא.

אם לקוח מעוניין בבניית מבנה יציב, למצוא מהנדס עם הסמכת LEED עשויה להיות חשובה. אם הוא מחפש צלם לחתונה, צלם שהוא חבר באגודת צלמי העיתונות לא יהיה רלוונטי..

עמוד האודות צריך להתעדכן כל הזמן. בכל פעם שאתה נתקל בלקוחות גדולים, הוסף מומחיות ויכולות, כנס לשווקים חדשים, במקרה כזה, עדכן את דף האודות שלך באופן מידי.

ודא שדף האודות שלך תמיד תואם את מה שהיית אומר אם היו שואלים אותך על החברה שלך היום.

 

ערוך סקר קטן

בקש מאנשים שיודעים מעט או כלום על העסק שלך לקרוא את דף האודות שלך ולאחר מכן בקש מהם לתאר מה שאתה עושה. אם הם לא יכולים לענות על רוב השאלות מתוך החמש (מי, מה, מתי, איפה, למה), כדאי שתחזור לעבודה.

אגב, זה סקר מושלם להוסיף לדף הפייסבוק או הטוויטר שלך, להפנות אותו גם למי שלא ממש נראה שיש לו קשר לנושא. רוב האנשים יהיו מוחמאים מהעובדה שאתה רוצה את דעתם.

 

לבסוף, תתעלה על עצמך

אם אתה צנוע למדי, אז לכתוב את דף האודות שלך יגרום לך להרגיש לך לא נוח להחמיא לעצמך, אתה תכתוב את זה קצר ואנמי. אם אינך צנוע במיוחד, כתיבת עמוד האודות שלך תהיה חוויה ממש כיפית עבורך, מה שאומר שאתה בדרך למעלה.

כך או כך, תתעלה על עצמך. התוצאה הסופית חשובה מדי. מזל שזה קל: פשוט להתמקד בעובדות, ובהישגים. מידע אובייקטיבי הרבה יותר קל לכתוב.

יש בכך הרבה כוח, תחשוב על הצרכים שאתה ממלא והבעיות שאתה פותר עבור הלקוחות שלך.

השתמש בשפה פשוטה כדי לתאר כיצד אתה ממלא את הצרכים האלה. השתמש בשפה פשוטה כדי לתאר מי אתה באמת.

זו הדרך הטובה ביותר על מנת לבסס את האמינות שלך ולסייע ללקוחות פוטנציאליים לקבל את ההחלטה שאתה הבחירה הטובה ביותר עבורם – כי בסופו של יום אנשים עושים עסקים עם אנשים אמיתיים, ולא עם חברות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here