לומדים לשווק מוצר בדרך האמינה והמכירתית ביותר

העולם שלנו מלא במוצרים מעניינים ואטרקטיביים. בין אם מדובר באוזניות החדישות ביותר, מסך הטלוויזיה שעושה הכל חוץ מלהכין לכם קפה או אפילו האפליקציה שתאפשר לכם לכבות את המזגן מרחוק גם אם שכחתם אותו דולק כשיצאתם לעבודה. אך קיימים לא מעט מוצרים אשר יכולים להיות מאתגרים לשיווק. רוצים ללמוד כיצד לשווק גם את האתר או המוצר הלא סקסי בצורה האטרקטיבית ביותר? המשיכו לקרוא וגלו איך.

אין ספק כי משיכת תשומת ליבו של הגולש אינה פשוטה כלל. רבים מאתנו הבינו מזמן כי הקשר האמיתי עם הגולש לא ייווצר בעקבות כותרת מפוצצת ומגרה אשר רק מפזרת הבטחות באוויר. גם תמונות נוף עשויות למשוך את תשומת ליבו רק לרגע קט. על מנת לבסס את הקשר הקרוב ואישי ביותר עם גולש פוטנציאלי, יהיה עליכם לדבר אל ליבו. התוכן אשר אתם מפרסמים יהיה חייב לדבר אל הגולש ואל תחומי העניין שלו. יהיה עליכם ליצור את נקודת ההשקה שבין הצורך של הלקוח לבין המוצר או השירות אותו אתם מוכרים. כך "תסדרו לי הובלה טובה" יהיה משפט אידיאלי אשר משלב בין צורכו של הלקוח בשירתי הובלה לבין השירות שחברת הובלה יכולה לספק.

חברת אחסנה כדוגמא לעסק לא פוטוגני

אם ניקח כדוגמא חברת אחסון. הרי שמחסנים להשכרה אינם מצטלמים בצורה האטרקטיבית ביותר, והתמונות אשר נוכל למצוא במאגרים העולמיים לא נראות אפילו דומות למציאות שבשטח. הטריק שיכול לסייע לכם בשיווק נכון של שירות שכזה כולל תמונות אשר יעוררו את עניינו של הגולש ויהיו קשורות לנושא אך לא בצורה ישירה. עמוד אשר מעניק מידע על מחסנים יכול להיות דוגמא נהדרת לכך. בו יופיע מידע אשר מתאר את הנושא לעומק בו בזמן שהתמונה מעוררת עניין וסקרנות.

"דף אודות" – החוליה החזקה שלכם

חשוב לזכור כי עמוד האודות של החברה, ובמקרה שלנו – חברת אחסנה, הינו בעל כוח רב. מידע אודות החברה אחסון כל יכול לשמש עבורכם כדוגמא במקרה זה. הדרך האולטימטיבית להפוך על העמוד לאטרקטיבי תהיה להוסיף לו תוכן שיווקי קצר ואינפורמטיבי אשר יהפוך את העמוד לצבעוני ומעניין הרבה יותר. שימו לב לכותרות מעניינות ולא רק "קצת עלינו". שלבו תמונות מעניינות בתוכן, ותנו דרור ליצירתיות שבכם. הציגו גם את עובדי ומנהלי החברה. נצלו את הבמה שהעמוד הזה מעניק לכם על מנת לחשוף את הצוות המקצועי של החברה באופן המעניין ביותר, גם אם השירות שהחברה מעניקה הוא לא מהסוג האטרקטיבי מכל.

לא מתפשרים על מקצועיות

לאחר שרכשתם את מיומנות השיווק בעזרת אתר האינטרנט שלכם, חשוב לזכור כי גם התוכן חייב להיות מקושר לנושא. הישארו אמינים למי שאתם ולמסר שאתם מעוניינים להעביר. זכרו כי השירות שאתם מציעים הינו חיוני ברמה כזו או אחרת לגולש ועל כן צריך להציג אותו ככזה. כפי שחברת אחסון כל, תמשיך להעניק את שירותי המקצועיים ולהרחיב עליהם, כך תוכלו גם אתם להציג את עצמכם בצורה האטרקטיבית ביותר בו בזמן שאתם שומרים על רמה מקצועית גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here