כשאנו מנהלים אתר, אנחנו מודעים לכך שגולשים רבים נכנסים אליו מדי יום ביומו. משום כך, אנו מעוניינים לקבל מידע על האתר, לדוגמה – הזמן שבו שהו הגולשים בעמוד מסוים, מהיכן הגיעו האנשים אל האתר (אפליקציה, רשת חברתית, חיפוש בגוגל), שיעור הנטישה במהלך מילוי פרטים או ביצוע תשלומים וכדומה. אחד הכלים הפשוטים שבעזרתם ניתן לעשות זאת הוא גוגל אנליטיקס. כלי זה מספק נתונים סטטיסטיים רבים בזמן אמת.

5 סיבות לבחור בגוגל אנליטיקס ככלי סטטיסטי לעבודה

לגוגל אנליטיקס יתרונות רבים שאי אפשר להתייחס אל כולם במאמר קצר. אלה 5 סיבות שבזכותן כדאי לבחור להשתמש בכלי זה:

  1. השימוש הוא בחינם – גוגל אנליטיקס הוא כלי המוצע בחינם לבעלי עסקים ולעמותות. כך שאם יש לכם עסק קטן בפיתוח או אם אתם עמותה ללא מטרות רווח המושתתת בעיקר על תרומות. בזכות הכלי החינמי תוכלו לנתח את כמות הגולשים המבקרים באתרכם בראש שקט.
  2. לפנות לקהל היעד – אתר טוב הוא אתר הפונה לקהל היעד שלו. למשל, אתר המציעה רכבים חדשים למכירה יפנה לאנשים מבוססים שיש להם את הכסף הדרוש לרכוש רכב. אתר של צעצועים מיועד לילדים, להורים או לסבים. גוגל אנליטיקס מאפשר לכם לקבל מידע על הגולשים שביקרו באתרכם, והוא יכול לתת לכם נתונים סטטיסטיים על הגולשים מבחינת גיל, מיקום, מין ולעתים גם תחביבים.
  3. לבדוק מהיכן מגיעים הגולשים – גוגל אנליטיקס מאפשר לכם לאתר את הכלי הפרסומי החזק שלכם, ולספק לכם מידע על המקום שממנו מגיעים הכי הרבה גולשים לאתר. זו יכולה להיות רשת חברתית, אתר אינטרנט אחר שהקישור שלכם מופנה אליו, דואר אלקטרוני או חיפוש פשוט בגוגל.
  4. לדעת מה הגולש עושה באתר – בעזרת גוגל אנליטיקס אפשר לדעת מהן הפעולות הפופולריות באתר. האם הגולש מעדיף להשאיר פרטים? האם הוא מעדיף לבצע רכישות דרך האתר?
  5. להתאים את הקמפיין – אם אתם יוצאים בקמפיין פרסומי, גוגל אנליטיקס יכול לנתח אותו. כך שבקמפיין הבא תדעו מה צריך לשפר.

גוגל אנליטיקס הוא כלי טוב ויציב הן לבעלי עסקים מתחילים והן לבעלי עסקים מתקדמים. הכלי מאפשר למנהלי האתר או העסק לקבל מידע רלוונטי על הגולשים באתר ולפעול בהתאם בזמן אמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here