סקירות על משחקים - בפורטל AppWorld

תרבות הגיימינג ממשיכה לזכות לתהודה הולכת וגדלה, אך מזה זמן רב שכבר ברור לכל שהיא חתמה חותם משמעותי בהיסטוריה. משחקי המחשב וקונסולות המשחקים, שבעבר נחשבו לנחלתם הבלעדית של "Computer geeks" ונחשבו במידת מה לבזבוז זמן, כיום מהווים בילוי פנאי מקובל ופופולארי. יתרה מכך, גיימינג נחשב לענף תחרותי מבוקש עם שלל תחרויות יוקרתיות ברחבי העולם. יותר ויותר מחקרים את מה שאתם, ואנחנו, ידענו כבר מזמן – לגיימינג ישנם יתרונות בפיתוח יכולות קוגניטיביות, מיומנויות קשב ואפילו מיומנויות חברתיות שהתפתחו עם הקמתן של קהילות גיימינג.

אך ברור לנו שאין צורך לשכנע אתכם, אתם כאן לשם סקירת המשחקים החדשים לשנת 2018 והמצופים לשנת 2019.

Call of Duty: black ops 4

סדרת משחקי הווידאו הפופולארית שכבר צברה לעצמה קהל אוהדים מכל רחבי העולם חוזרת באוקטובר 2018 עם גרסת משחק חדשה. אם אתם חובבי אקשן ופעולה ומעוניינים להשתתף בלוחמת מלחמות יחד עם שחקנים מכל רחבי העולם, להשתתף במשימות לוחמה מורכבות וליהנות מגרפיקה מדממת וריאליסטית, זה המשחק עבורכם. לאחר שגרסת ה-Black ops ה-3 כללה לוחמה ב"חיילי על" רובוטים, מי יודע מה צפוי לקרות בגרסה החדשה, אנחנו רק יודעים שאנחנו סופרים את הימים בטבלת הייאוש.

Days Gone

זומבים הם ההיסטריה המדוברת של השנים האחרונות והם מככבים בספרים, בסדרות וכמובן שגם במשחקי ווידאו. ב-2019 צפויה השקתו של משחק הזומבים המצופה שמתהדר בעולם ווירטואלי פתוח, איכות גרפית מטורפת, ואווירת אקשן ואימה אפוקליפטית.

 Red Dead Redemption 2

המערבון הפרוע והאימתני חוזר עם גרסה אפית חדשה של עולם וירטואלי פתוח וקווי עלילה רבים. עלו על האוכף, הטעינו את הרובה וצאו לדרך.

Marvel vs Capcom Infinite

האם ניתן לקרוא לרשימת משחקים רשימה אם היא לא תכלול משחק מכות אחד לפחות? המשחק הבא יקרא תיגר על כל משחקי המכות הפופולאריים (Tekken ו-Mortal Kombat ראו הוזהרתם) עם המשחק הפופולארי שמחייה את דמויות הקומיקס האהובות של בית Marvel ומפגיש אותן עם דמויות מוכרות ממשחקי Capcom. סיפור העלילה של המשחק מתייחס לסרט הקולנועי שובר הקופות Avengers: Infinity wars.

Spider-man

אם כבר עסקנו ב-Marvel, אי אפשר שלא להזכיר את אחת מדמויות הקומיקס האהובות שחוזרת עם משחק חדשני וגרפיקה מדהימה. אם גם אתם תמיד חלמתם להיעקץ על ידי עכביש ולזכות בכוחות על, זה זמנכם להיכנס לעולם פתוח שבו תתנועעו (באמצעות קורי עכביש כמובן) בחופשיות בסמטאותיה של ניו יורק, תפגינו מיומנויות מרשימות ואקרובטיות כחלק ממאבקכם בפשיעה המאורגנת בעיר הגדולה כשגורלם של מיליוני תושבים מוטל על כתפיכם, אך בלי לחץ.

המאמר בחסות פורטל החדשות הטכנולוגיות ג'ירפה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here