סרטוני אנימציה לעסקים

הקמתם עסק חדש? מעוניינים לפרוץ את הדרך באמצעות שימוש במיתוג מקורי? סטודיו ג'וליני יעשה זאת בשבילכם. הסטודיו מתחמה במגוון רחב של אמצעי מיתוג הכוללים הפקת סרטוני אנימציה לעסקים, עיצוב לוגו או בנייה של שפה גרפית. בסטודיו תקבלו שירות מקצועי מטעם טובי המעצבים אשר יש להם ניסיון רב בתחום השיווק ומיתוג עסקי. בתחילה יכיר הצוות את העסק שלכם ויעמוד על הייחודיות שלו. לאחר מכן, ייגש הצוות לעבודה כדי להפיק את המיתוג המתאים לעסק המתפתח.

סרטוני אנימציה לעסקים – איך עושים זאת

אחד היתרונות הבולטים בסרטון אנימציה הוא שהשמיים הם הגבול. בסרטון מצויר הכלב מדבר, הסוס מצמיח קרניים והאדם יכול לעוף. האפשרויות הבלתי מוגבלות של סרטון האנימציה הופך אותו למבוקש בקרב אנשי העסקים. אז איך יוצרים את סרטוני האנימציה? אלה כמה עקרונות שלפיהם פועלים אנשי המקצוע:

  • יצירת תסריט – כל סרט מבוסס על תסריט בנוי, וכך גם סרטוני מיתוג עסקים קטנים. לפני שניגשים לצייר את הדמויות ולקבוע את הרקע שבו הן יופיעו, יש צורך לכתוב את התסריט. התסריט יכלול עלילה אשר תרתק את הצופים מההתחלה ועד הסוף. התסריט גם יכלול את כל הסצנות, כולל הטקסטים שיגידו הדמויות, הסאונד ברקע והאפקטים הוויזואליים.
  • ליהוק הדמויות – השלב הבא הוא ללהק את האנשים שידובבו את הדמויות. והכוונה היא לא רק לדמויות אנוש. בסרטון אנימציה מצויר אפשר לגרום גם לחתול או לכיסא לדבר.
  • בימוי – אחד השלבים המורכבים ביותר הוא בימוי הדמויות. יש צורך להחליט בכל שלב מה תהיה הבעת הפנים של הדמות – שמחה, נעלבת או כועסת – ולבטא זאת באמצעות הציור. כמו כן, יש צורך לשים לב לתנועות גוף. לדוגמה, דמות המברכת את חברתה לשלום ומנופפת את ידיה, או דמות עצובה המפנה לצופים את הגב.

שימוש באנימציה ככלי שיווקי

האנימציה אינה מיועדת רק לילדים. גם מבוגרים נהנים לצפות בסרטי דיסני או בתכניות מצוירות אחרות. סרטוני האנימציה האמנותיים יכולים לקחת גם את המבוגרים הרציניים ביותר למחוזות הדמיון ולצייר עולם שלם מופלא. ברבות השנים הפכו סרטוני אנימציה לעסקים לסרטונים מבוקשים בקרב כל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו. הסרטונים הקלילים מעבירים את המסר בדרך ציורית וקליטה, ובכך דואגים לשווק את המוצר ולהדריך את הלקוחות כיצד להשתמש בו.

פנו עוד היום לסטודיו למיתוג ועיצוב גרפי ג'וליני –  03-3727732.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here