רוב הילדים שחוזרים מהגן הם חוזרים כמו שק של חול, מהסיבה שהם כל היום היו בארגז חול. מה הקשר של זה למאמר? הדימוי של הילדים זה הדימוי לאתר החדש שלכם שנמצא בתוך "ארגז חול". האם זה משפיע על האתר שלכם? מה האפקט של ארגז החול על האתר שלכם? במאמר זה נציג בפניכם את כל מה שצריך לדעת על ארגז החול, וכיצד להתמודד אתו.

מהו ארגז החול?

זהו ארגז החול של האתרים החדשים, המטרה שלשמה פתחו את ארגז החול הוא בשביל למנוע מאתרי ספאם להיות חלק מהאתרים המתקדמים. ארגז החול נועד בשביל שהאתרים החדשים ימלאו בפנים תוכן רלוונטי למילות המפתח. ככל שמילות המפתח תחרותיות יותר, כך קשה יותר לצאת מהתחרות.

כמה זמן נמצאים בארגז החול?

אין זמן מוגדר לטווח השהייה בתוך ארגז החול. במידה והאתר שלכם הוא חדש ואיננו מתקדם במיוחד, אז היציאה ממנו עלולה לערוך כמה חודשים. הדבר השני שמסתכלים עליו אלה מילות המפתח שבחרתם. במידה ומילות המפתח תחרותיות יותר, כך היציאה תחרותית יותר. היציאה מארגז החול קוראת בדרך כלל כשיש מילות מפתח שנכנסו לתוך תוצאות החיפוש של גוגל.

האם כדאי לנו להשקיע באתר בזמן שהוא בארגז החול?

כן, זה הזמן המושלם לפתח את האתר שלכם מבלי לפגוע בעצמכם ומבלי לחשוש שהוא יגיע אחורה, מהסיבה שאין יותר נמוך מארגז החול. לשם כך נבנתה המערכת הזאת במרץ שנת 2004. ברגע שאתם בארגז החול, השקיעו את כל המאמץ שלכם בכדי לקדם את האתר למצב שהוא מדורג על ידי גוגל.

טיפים טובים ליציאה מהירה מארגז החול

הטיפים הם טיפים שאכן יזרזו את היציאה של אתרכם מארגז החול, חשוב לזכור כי אי אפשר למדוד את המהירות ביחידות של זמן, לכן כל אתר היציאה שלו תשתנה, אך בהחלט שווה לעקוב:

  • הוספת מילות מפתח – תמיד תחפשו עוד מילות מפתח רלוונטיות לעמוד שלכם, מילות מפתח חזקות שישפיעו על האתר שלכם ויקדמו אותו כמה שלבים קדימה.
  • הוספת תוכן רלוונטי – הוספת תוכן שמכילה את מילות המפתח שלכם תקדם אתכם בהתאם.

פיזור מאמרים – היו מקצוענים, הפיצו את השם שלכם בכל מקום, תקשרו את מילות המפתח שלכם באתרים רלוונטיים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here