קרדיט 123rf.com

אם הגעת לפה, כנראה שזה לא במקרה, החלום שלך הוא להיות מפתח אפליקציות, בין אם זה לעבוד בחברת הייטק מדהימה או לעשות זאת כיזם צעיר בכוחות עצמך. ונכון, אתה יודע שהתנאים שם ממש טובים ואיכותיים, אבל מעבר לכך, האם אתה יודע מהו השכר של מפתח ג'וניור? ומהם הסיבות שבאמת כדאי לך להגיע אל התחום? ומדוע כדאי להיכנס אל קורס פיתוח אפליקציות? כל התשובות בכתבה.

אין ספק בכלל שעולם הסמארטפונים השתלט עלינו, לטובה ולרעה, מצד אחד, המון אנשים התמכרו לחבר הקטן הזה שלהם, שמלווה אותם לכל מקום אפשרי, אבל מצד שני, עולם הסמארטפונים ואפליקציות בפרט, הם עולם ומלאו, לא רק למטרות וואטסאפ, פייסבוק וכו', אלא גם לאפליקציות שעוזרות לנו בתפקוד היום יומי, בין אם זה להתעמלות, לימודי אונליין וכו'.

אז לפני שאתה נכנס אל קורס פיתוח אפליקציות באחת ממכללות ההייטק הנחשבות בישראל, כמו האקריו (HackerU) למשל, כדאי לך לקרוא את הכתבה הבאה.

  1. להגשים לעצמך חלום – המיזם

אי-פעם היה לך רעיון לאפליקציה גאונית? כמו למשל, כזאת שתוכל לאתר את הרכב שהשארת בחניון? או אפליקציה שתוכל לנתר את ה-SMSים שאתה מקבל ישירות לוואטסאפ?
ואתה יודע מה אומרים, שאם אתה רוצה שמשהו יבוצע כמו שצריך, עדיף שתעשה אותו בעצמך, לכן, עליך לקחת את העניינים לידיים ולפתח אפליקציה בעצמך, ללא עזרה כמעט של אף גורם חיצוני (עד כמה שאפשר, כן?).

אחרי שאתה מפתח בעצמך אפליקציה, השמיים הם הגבול, אתה תוכל להקים משרד קטן משלך, להפוך לאיש סטארט-אפ מצליח ובאמת להגשים לעצמך את מה שרצית.

נקודה למחשבה: כיום, המון מפתחי אפליקציות עשו את המעבר משכירים אל עצמאים, כך שאם תרצה להיות אחד כזה, תדע שעוד אנשים עשו את הדרך הזה.

  1. לעשות ים כסף

אם תחום העצמאות פחות קורץ לך, תדע שהמון סטארט-אפים, משרדי הייטק וארגונים צמאים למפתחים, במיוחד בתחום האפליקציות, כי כפי שרשמתי כבר קודם, עולם הסמארטפונים הוא באמת חלק בלתי נפרד מחיינו, ובהתאם לכך, גם האפליקציות, לכן אנחנו רואים שבכל רגע אפשרי צצות להן כל מיני אפליקציות שונות (למשל כמו אפליקציית FaceApp שצברה תאוצה לאחרונה), וכפי שההיגיון הבריא קובע, ככל שיש יותר דרישה בשוק עבור מפתחים, כך גם השכר שלהם בהתאם.

נקודה למחשבה: רבים שמסיימים בהצלחה קורס מפתחי אפליקציות, יעדיפו להתחיל בתור שכירים, על מנת לשפר ולאגור כמה שיותר ידע פרקטי.

  1. להיות עם מקצוע נחשב סוף סוף

מעבר לעובדה שתוכל להיות עם משכורת שהיא באמת מכובדת, אתה תוכל להרשים את כל החבר'ה והסביבה שלך עם הג'וב החדש שלך. אני יודע שזה לפעמים נשמע כמו קלישה שאף אחד לא יסכים איתה, אבל ברגע שאתה באמת מגיע אל מקום שאתה אוהב לעבוד בו וכשהוא "נחשב", התגובות מאנשים אחרים יגרמו לך להבין שבאמת הגעת אל תחום שהוא שווה, ותגיד לי, מה יותר איכותי ונחשב יותר מהייטק?

נקודה למחשבה:  אין ממה לחשוש, כי לא חייבים היום להיכנס לאקדמיה בשביל להגיע אל התחום, כי כיום, קורס פיתוח אפליקציות יכול לתת לך את אותה התמורה (בהרבה פחות זמן וכסף).

  1. לעבוד בתחום (שבאמת) תאהב

אני יודע איך זה להיות בעבודה שאתה לא אוהב, כי גם אני עברתי את זה, להתעורר כל יום ורק לקוות שהיום יסתיים ולעוף הביתה, או שכל מוצ"ש הם מבחינתך הסיבה העיקרית להיכנס למצב רוח מאוד עצוב (ואפילו עצבני).
אבל כשאתה נמצא בתחום שאתה אוהב? אתה תהפוך לבן אדם הרבה יותר מאושר, חייכן, כיפי ובעיקר אחד כזה שמסופק מעצמו.

נקודה למחשבה: נסה לחשוב על חבר שאתה יודע שיש לו ג'וב אמיתי שהוא אוהב לעומת אחד ש"תקוע" בעבודה זמנית שהוא לא מתחבר אליה, או אפילו אחד שעובד ב"עבודה של גדולים" אבל עדיין אין לו את התשוקה הזאת, עכשיו, תשווה בין שני הטיפוסים, למי לדעתך יש חיים מאושרים יותר? לבחור שהוא עוסק בתחום שהוא אוהב, או האחר? אני מניח שאת התשובה יש לך לבד.

שאלת בונוס: אז מה כדאי, לפתח לאייפון או לאנדרואיד?
רבים תוהים אם כדאי להם לקחת קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד או קורס פיתוח לאייפון, לדעתי (ולדעת מעסיקים ואנשי HR שונים) שכדאי להתמחות בשני התחומים, לכן, כדאי לך לבחור בקורס הכולל את שני העולמות, כדי שאף מעסיק לא יוכל לפסול אותך במידה ותגיש לו קורות חיים.

בשורה התחתונה, אם באמת מתחשק לך להגיע אל התחום, עליך לבחור במקום שילמד לך אותך בצורה המקצועית ביותר את העולם (פיתוח אפליקציות) הזה, לכן, עליך לבחור קורס פיתוח אפליקציות מקיף ואיכותי, כזה שיעסוק גם בתחום התאורטי וגם בתחום הפרקטי, וכמובן – שתפתח בעצמך אפליקציה מאפס בזמן הקורס.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here