תוסף דואר ותוסף מילון של גוגל לגוגל כרום

כל מי שעובד עם אנשים דרך הרשת, צמוד מאוד לדואר האלקטרוני שלו. הסיבה לכך היא שהדואר הוא המקום שבו אפשר לרכז הרב מאוד דברים, לקבל הרבה הודעות מאנשים רבים, וכמובן לקבל קבצים כמו תמונות, מסמכים או וידאו. תיבת הדואר של גוגל מאפשרת לקהל הגולשים שלו לקבל את כל הקבצים שהם צריכים, וכמובן לשלוח את מה שהם צריכים לשאר האנשים. השאלה היא במה הדואר של גוגל טוב יותר מכל דואר אחר? מדוע תוסף דואר ותוסף מילון של גוגל לגוגל כרום הם מצוינים עבורנו?

תוסף דואר של גוגל כרום

הסיבה לכך הדואר הוא הדואר המומלץ ביותר על ידי אנשים רבים, הוא ממספר סיבות:

  • נפוץ – הרבה אנשים משתמשים באותו השרת, שהוא השרת של גוגל, ולכן כולם יכולים לקבל את הקבצים ולהעבירם בקלות במידה והם נמצאים בשרת של גוגל.
  • ענן – לגוגל יש מערכת ענן משלה, מה שמאפשר לכולם לאחסן בחינם קבצים עד גודל של 15 GB, מה שמאפשר להם לשלוח תמונות וסרטונים בכמויות גדולות, ואף לשמור אותו בקובץ הדרייב.
  • חינם – הדואר זמין לכולם, והוא שימושי מאוד בקרב הרבה בעלי עסקים
  • נוח לשימוש – ביחד עם כך שהתפריט שלו הוא נוח מאוד, הרבה אנשים מסתדרים טוב מאוד עם הדואר הזה, ומקבלים תענוג רב בכך שהם עובדים ביחד עם הדואר הזה.

תוסף מילון של גוגל כרום

מילון הוא חשוב מאוד בעולם העסקים, ובכלל לכל מי שלומד שפה זרה. המילון האינטרנטי של גוגל הוא מילון שמשתמשים בו הרבה מאוד אנשים, והמילון הזה יכול לתרגם לשפות רבות. הייחודיות שלו בעיקר הוא בגלל הגישה המהירה אליו, וכך שכולם יכולים להשתמש בו בחינם.

תוסף דואר ותוסף מילון של גוגל לגוגל כרום

השילוב של שני התוספים הללו יוצרים עבורנו את השילוב הנוח ביותר לתקשורת בין אנשי עסקים, ובכלל לתקשורת עם כל מי שנמצא בדואר. פעמים רבות שאנו זקוקים לתכנות הללו גם בשביל לקבל הודעות, וגם בשביל לתרגם מילה או משפט משפה זרה שאנו לא מכירים.

ההורדה שלהם פשוטה מאוד, והכי חשוב שהיא בחינם, וזוהי ההזדמנות שלכם להצליח.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here