תוספי רשימת משימות לגוגל כרום

21באופן הקבוע שלנו, אנו מקבלים הרבה מאוד התראות קצרות, הרבה מאוד משימות יומיות שאנו רוצים לבוא ולהשלים אותן כמה שיותר מהר. הבעיה הגדולה שלנו היא שלא תמיד אנו זוכרים לבוא ולהשלים את המשימות הללו, מסיבות רבות מאוד, ופעמים רבות זה בגלל ששכחנו, או כי איבדנו את הפתק שעליו אנו רשמנו את המשימות שלנו. על מנת שלא נאבד את עצמנו בתוך ים של פתקים, או תזכורות בטלפון, אנו ממליצים לכם לבדוק את האופציה של תוספי רשימת משימות לגוגל כרום.

מדוע להתנהל עם פתקים?

הדרך הטובה ביותר לנהל את מהלך היום שלכם, היא לרשום כל שלב שאתם עוברים, החל מכתיבה של הזמנים, ועד לכתיבה של הדברים שאתם מצפים לעשות היום, ולפעמים גם מעבר. על מנת שתוכלו לעשות זאת בצורה מסודרת לכל יום, אנו לא ממליצים לכפם לקנות יומן, מאחר והרוב הם קטנים מאוד ולא נוחים.

2 סוגי האנשים שמנהלים את הרשימות לעצמם

ישנם 2 סוגי אנשים שמנהלים לעצמם את סדר היום:

  • הכותב – האחד הוא אדם שכותב את כל לוח הזמנים שלו בפתקים, אך מרוב שיש לו הרבה מאוד פתקים, ועדיין אין לא שום מזכירה שתוכל לאסוף את כל הפתקים למקום אחד.
  • הזוכר – גם האדם עם הזיכרון הטוב ביותר, לא תמיד מצליח לתזמן את הזיכרון שלו ביחד עם הזמן. אתם יכולים להיזכר שיש לכם פגישה, אך לצערנו אנו לא פועלים כמו שעון מעורר. נכון, לפעמים אנו מסתכלים על השעון בכדי לא לפספס פגישה חשובה, או נסיעה מסוימת, אך כאשר אנו מרוכזים בדבר אחר, ומתרכזים בו חזק מאוד, לא תמיד אנו מצליחים לקלוע בזמן על הפגישה שהייתה אמורה להתחיל 10 דקות אחרי שנזכרתם.

כיצד לזכור את היום שלנו באמצעות תוספי רשימת משימות לגוגל כרום?

הרשימות הללו נמצאות אצלנו בדפדפן, והן מופיעות בתוך התוספים. הנוחות היא הנגישות שלכם לדפים הללו, וכמובן הסדר שאתם יכולים ליצור לעצמכם שם. בנוסף לכך, אתם יכולים לקבוע לעצמכם שעה מסוימת שהוא יעשה לכם התראה מראש על תזכורת מסוימת שאתם רוצים להעלות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here