הגולשים נחשפים למידע ברשת מדי יום ביומו. מכיוון שהמוח האנושי אינו מסוגל להתמודד עם כמויות עצומות של מידע בבת אחת, הוא בוחר את המידע הרלוונטי והנגיש ביותר עבורו. וכך קורה שגולש המחפש חנות פרחים בסביבה, יעדיף לגלוש באתר אינטרנט איכותי שבו הניווט ברור מאשר באתר שקשה להתמצא בו. חוויית המשתמש באתר (UX) היא למעשה הדרך שבה רואה הגולש את המערכת שלכם – בין אם מדובר באתר אינטרנט, אפליקציה או תוכנה כלשהי.

איך אפשר לשפר את חווית המשתמש באתר שלנו

אנו כבעלי עסק מעוניינים להשאיר רושם טוב על הגולש או המשתמש שלנו. קיימות כמה דרכים לשיפור האתר ולהנגשתו לכלל המשתמשים. אלה רק 5 מבין רבות:

  • האתר שלכם צריך להיטען במהירות – וזה אומר שיש לו 2-3 שניות להיטען. הגולש הממוצע לא יעצור לחכות עד שהעמוד שלכם יטען. הוא פשוט ימשיך הלאה. לפיכך, אם אתם מעוניינים למשוך את תשומת לבו וליצור עליו רושם ראשוני חיובי, מהירות היא שם המשחק. זהו אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל אפיון חווית המשתמש באתר שתתקלו בו.
  • היכנסו לנעליים של המשתמשים שלכם – כאשר אתם בונים אתר, נסו להבין כיצד יתנהלו הגולשים בו. צרו תסריט שינחה אותם וחישבו מה יכול לעניין כל גולש פוטנציאלי: האם אלה מבצעים והנחות? או אולי גישה נוחה לתשלום באתר?
  • עודדו את הגולשים לבצע פעולה באתר – זה יכול להיות משפט הנעה לפעולה בתוך התוכן או כפתורים ברורים המעודדים את הגולש לבצע פעולה כלשהי.
  • פידבק ללקוח – כאשר אתם מביאים את הלקוח לבצע פעולה באתר, חשוב לתת לו פידבק על כך. לדוגמה, אם הלקוח ממלא טופס צור קשר, מומלץ לעדכן אותו שפנייתו תטופל תוך 24 שעות, ואף לשלוח לו הודעה במייל. כך הלקוח יודע שאינכם "נעלמים" לאחר השאר הפרטים.
  • רספונסיביות – היום אין כמעט אדם שלא משתמש בטלפון הסלולרי שלו, ולכן האתר שלכם צריך להיות גם מותאם לנייד. כך יוכלו הגולשים להגיע אליכם בכל עת, כן גם כאשר הם נמצאים מחוץ לבית לרגל סידורים.

עכשיו, כשראינו מה חשוב לגולש, הגיע הזמן לצאת לדרך ולשפר את נראות האתר. אם אינכם בטוחים מה לעשות, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שיוכלו לסייע לכם.

 

שתףShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here