קרדיט: https://clemantinafilms.co.il/

מאחורי כל מהלך שיווקי מסתתרים מסרים פרסומיים שונים, ואין ספק שבעלי ובעלות עסקים מחפשים את הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להעביר את המסרים שלהם בדרך המדויקת ביותר. יש מי שמעדיף להתמקד במחיר האטרקטיבי, בשירות המהיר או בפתרון שמספק המוצר לבעיה מסוימת, לדוגמה. את המסרים הללו חשוב לנו להעביר הכי טוב שאפשר, כדי לסקרן את הצופים וכמובן כדי להניע אותם לפעולה. אלא שלצד טקסטים מפוצצים ותמונות מלוטשות יש היום כלי אחד שעושה את העבודה ומעביר את המסרים בקלות ובמדויק: סרטון תדמית.

למה דווקא סרטון תדמית?

בשנים האחרונות אנחנו רואים אותם יותר, והם נמצאים כמעט בכל פלטפורמה. אנחנו נתקלים בהם בשיטוט בפיד בפייסבוק, בסטורי הממומן באינטסגרם או ביוטיוב, והסרטונים הטובים מגיעים אלינו גם דרך חברים ומכרים למשל. סרטי תדמית לעסקים בהחלט עושים את העבודה, והפופולריות שלהם הולכת וגוברת מסיבה אחת עיקרית: לרוב האנשים אין זמן לקרוא אלפי מילים. הם רוצים לקבל מסרים חדים וברורים, רצוי באופן מושך ומעניין, ובזמן קצר ככל האפשר. סרטון של דקה או דקה וחצי שמצליח לעשות את זה באופן מושלם הוא כל מה שהם באמת צריכים ומחפשים.

סרטון התדמית מותאם לקהל היעד

אם המטרה שלנו היא להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלנו מסרים ברורים, חשוב שנגדיר שני משתנים מרכזיים במשוואה הזו לפני שנצא לדרך. ראשית, חשוב לנו לקבוע מה הם המסרים המרכזיים בהם נרצה להתמקד, וגם אם נדמה שיש לכם חמישה מסרים שאתם ממש חייבים להפיץ לעולם, ההמלצה היא להסתפק במסר או שניים לכל היותר. המשתנה השני הוא כמובן קהל היעד, שהרי רק אם נכיר אותו לעומק ונדע מה חשוב לו, מה יעורר אצלו את הרגש ומה יניע אותו לפעול – נוכל למצוא את הדרך הנכונה להעביר את המסרים שהגדרנו, ולהניע את הצופה שלנו לפעולה.

אז מאיפה בכלל מתחילים?

עם מסרים מדויקים ואחרי שהכרנו את קהל היעד שלנו קצת יותר לעומק, הגיע הזמן להתחיל לעבוד. בשלב זה, מומלץ לפנות לחברת הפקות מקצועית שתסייע לכם לבנות את הסיפור, את התסריט, את הדמויות ואת החיבור החכם והנכון בין כל אלה. הפקה איכותית, עריכה משובחת, קריינות מדויקת ותשומת לב לכל הפרטים הקטנים לאורך הדרך – כל אלה יחד יבטיחו לכם סרטון תדמית מנצח שיעשה את העבודה, יעביר את המסרים שלכם באופן ברור, ויניע את הצופים לפעולה.

לתכנון סרטון תדמית אנימציה שתפור בדיוק למידות שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם קלמנטינה, הפקות סרטים בטלפון 077-9966221 או לבקר אותנו באתר האינטרנט שלנו בכתובת: https://clemantinafilms.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here