צ'אט בוט לבית מלון – כיצד צ'אט בוט משמש בתי מלון
מקור pixabay

בזמנים אלו תעשיית המלונות צריכה להתייעל על מנת לחסוך בהוצאות. אך עם זאת לשמור על רמת שירות גבוהה עבור הלקוחות. מלונות רבים מוסיפים צ'אט בוט לאתר בכדי לספק מענה ללקוחות המלון, למצוא לקוחות חדשים ולהגדיל את כמות המכירות בצורה אוטומטית.

שיווק בית המלון או הצימר שלכם?

מלונות וצימרים קטנים או חדשים מתקשים מאוד בשוק המודרני והתחרותי מאוד. כאשר אתם מתחרים עם רשתות בעלות עשורים של בניית תדמית, יש להשקיע מאמץ רב בשביל להתבלט. בנוסף לזאת, סביבת השיווק ברשת משתנה באופן תמידי, ועליכם להישאר מעודכנים בפרופילים וההעדפות של האורחים.

לפני שפיתוח צ'אט בוט לבתי מלון הפך למיינסטרים, מלונות קטנים נאלצו להשקיע זמן ומשאבים רבים בשיווק. ואילו כעת, תוכלו ליצור צ'אטבוט שיבצע את רוב עבודת הרגליים בשבילכם. הצ'אט בוטים הטובים ביותר לאתרי אינטרנט של בתי מלון או צימרים לא מחליפים את צוות השיווק שלכם. הם משמשים כמערכת תמיכה לצוותי השיווק הקיימים, מטפלים במקצועיות במשימות ניהוליות רפטטיביות, ומפנים זמן לצוות להתרכז בשיפור נוכחות הרשת של המלון.

הפיכת הרושם הראשוני למשמעותי

זה לא סוד שאתרי הבית של בתי מלון או הצימרים הם נקודת ההתקשרות הראשונית עם אורחים פוטנציאליים. צ'אט בוט הוא הכלי הנכון היום לתקשורת עם הלקוחות. האופן בו אורחים מתקשרים עם בתי מלון או הצימרים השתנה במהלך השנים, אבל מה שלא השתנה הוא הרושם הראשוני שהם מקבלים מאתרי האינטרנט. אתם יכולים להציג את כל המידע שהאורחים שלכם צריכים באתר האינטרנט שלכם, אבל "תצוגה מקדימה" של סוג השירות לו הם יכולים לצפות היא תמיד האופציה הטובה ביותר. לדוגמה, בואו נגיד שאורחת פוטנציאלית בשם נועה הגיעה לאתר האינטרנט של בית המלון או הצימר שלכם, לאחר ששמעה עליו מחבר. בשבילה, האתר שלכם הוא בדיוק כמו שאר האתרים בהם היא ביקרה. היא מצפה למצוא את תיאורי החדרים והשירותים שאתם מציעים, פידבק אורחים ומידע להתקשרות. אבל מה ששונה אצלכם היא קבלת הפנים הנעימה שהיא מקבלת מהצ'אט בוט שלכם.

צ'אט בוט: "שלום וברוכים הבאים למלון שמיים בשחקים! איך אני יכול לעזור?" [חדרים וסוויטות] [מסעדה ובר] [שירותי המלון] [מסביב למלון שמיים בשחקים] [ביקורות אורחים] [אודות] [שאלות נפוצות]

נועה: "האם יש דמי ביטול הזמנה?"

צ'אט בוט: "אנחנו לא גובים דמי ביטול עד 5 ימים לפני תאריך ההזמנה. הזמנות שיבוטלו פחות מ-5 ימים לפני הכניסה יחוייבו ב-20% ממחיר ההזמנה. תוכלו לקרוא הכל על נהלי הביטולים וההחזרות שלנו כאן."

נועה: "כמה עולה לילה אחד?"

צ'אט בוט: "יש לנו מגוון חדרים בגדלים ומיקומים שונים. את יכולה לראות את רשימת החדרים השונים באתר ולהתרשם מהתמונות. במחירים נעים בין 170 שקלים ללילה ועד 450 שקלים ללילה. אשמח לעזור לך למצוא את החדר המתאים עבור החופשה שלכם."

בשביל נועה, הצ'אט בוט הוא פשוט אחד מהעובדים שלכם, והוא נשפט לפי אותו קריטריון בו הייתה שופטת פקיד קבלה אנושי. לכן, הטון המעודד ומהירות ודיוק התשובות תורמים לרושם הראשוני שהיא מקבלת מבית המלון שלכם. אחד מהיתרונות הגדולים שבבניית צ'אטבוט לבתי מלון היא העובדה שהם מאפשרים לכם לתת את אותה רמת שירות ויעילות 24 שעות ביממה. זוהי נקודת מכירה נהדרת בשוק המודרני המהיר, היכן שעקביות היא המפתח לצמיחה ועסקים חוזרים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here