חנות האפליקציות Google play - חווית משתמש נוחה ואפקטיבית
קרדיט FREEPIK

Google Play, הממותגת גם כחנות Google Play (נקראה בעבר אנדרואיד מרקט), הינה שירות הפצה דיגיטלי המופעל ומפותח על ידי התאגיד Google. היא משמשת כחנות האפליקציות הרשמית למכשירים הפועלים על מערכת ההפעלה של אנדרואיד ונגזרותיה וכן פלטפורמת הגלישה שלה הנקראת Chrome, ומאפשרת למשתמשים לגלוש ולהוריד יישומים שפותחו עם ערכת פיתוח תוכנת Android SDK)) ופורסמו באמצעות Google. Google Play משמשת גם כחנות מדיה דיגיטלית המציעה מוזיקה, ספרים, סרטים וערוצים של תוכניות טלוויזיה. את האפליקציות בחנות ניתן להוריד ישירות אל מכשיר האנדרואיד דרך האפליקציה הקניינית של חנות ,Google Play או על ידי הורדת האפליקציה למכשיר מאתר Google Play. ניתן למקד יישומים המשתמשים ביכולות חומרה של מכשיר למשתמשי מכשירים עם רכיבי חומרה ספציפיים, כגון חיישן תנועה (למשחקים תלויי תנועה) או מצלמה קדמית (לשיחות וידאו מקוונות ועוד). המוצרים המוצלחים ביותר בחנות של גוגל הינם מוצרים בעלי חווית משתמש נוחה ואפקטיבית. חווית משתמש שתגרה את קהל היעד של המוצר לשימוש חוזר, בקלות ובהנאה. ברצוננו להמליץ לכם על שתי חברות או בתי תוכנה המתמחות בתחום זה ממש. בתי תוכנה שמתמחים בפיתוח תוכנות, בניית אתרים ופיתוח אפליקציות עבור עסקים. אם חיפשתם בית תוכנה מקצועי ואמין, ההמלצה שלנו תוכל לשרת אתכם באופן נפלא.

Y&A הכתובת שלכם לפיתוח אפליקציות מוצלחות

בית התוכנה Y&A מתמחה בפיתוח אפליקציות משלב התכנון ועד שלב ההשקה. באמצעות צוות מנצח של מפתחים, מעצבים ומומחים שונים, Y&A מצליחים לספק לקהל הלקוחות שלהם, את האפליקציות הטובות ביותר. בבית התוכנה של Y&A נעשה שימוש בכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, בשביל לספק לקהל הלקוחות שלנו את המוצר הטוב ביותר, במחיר ללא תחרות. מתוך ניסיון של שנים רבות ומוניטין ללא רבב, של מאות פרויקטים שונים שהשיקה למגוון לקוחות, החברה פועלת בביטחון בשוק פיתוח האפליקציות. ומזמינה אתכם לפנות אלינו ולשוחח על החזון העסקי שלכם. אנו ממליצים על חברת Y&A ככתובת שלכם לפיתוח אפליקציות מרגעי התכנון הראשוניים ועד לביצוע, ההשקה והתחזוקה של המערכת, הדרושה לתמיכה במוצר או השירות שאתם מציעים. פיתוח אפליקציות שזוכות לדירוג גבוה בחנות המקוונת של גוגל, אינו תוצר של מזל. דירוג גבוה בחנות של גוגל הוא תוצר של צוות מקצועי ומוכשר, שיודע לקחת רעיון ולהוציא אותו לפועל בצורה האפקטיבית ביותר.

פיטנגו UX מומחים לחוויות משתמש איכותית

אם אתם זקוקים לבית תוכנה שמתמחה בפיתוח ממוקד לממשק וחווית המשתמש? הגעתם למקום הנכון. בית התוכנה פיטנגו UX עומדים לשרותכם. פיטנגו UX  מתמחים בפיתוח תוכנות ואפליקציות, תוך כדי תשומת לב מרבית על מימד חוויות המשתמש, של המוצר שלכם. כלומר על הרכיבים שאיתם קהל היעד שלכם מתקשר, כגון : כפתורים, תפריטים, ושאר רכיבים של העיצוב של המוצר שלכם. כל אפליקציה איכותית ומצליחה חייבת להיות מושכת לעין ולהזמין את המשתמשים לחזור ולהשתמש בה או לרכוש דרכה. אנו ממליצים על חברת פיטנגו UX, שפועלת בתחום כחברת UI  המוצלחת ביותר שתמצאו בשוק הישראלי כיום. עם ניסיון של שנים רבות ומאות לקוחות מרוצים, חברת פיטנגו UX היא הכתובת עבורכם. בית תוכנה שיוכל לעזור לכם וליצור מהרעיון שלכם את המיטב שיוביל לפוטנציאל העסקי הרצוי. כל זאת תוך כדי התמקדות על איכות מראה המוצר שלכם. בין אם אתם זקוקים לפיתוח אפליקציה, פיתוח תוכנה או בניית אתרים, פיטנגו UX היא הכתובת שלכם. צרו עימנו קשר כבר היום והצוות שלנו ישמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה ותהייה. 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here