כולם חייבים להכיר אתכם

אם כל קופסאות השימורים בחנות שליד ביתכם היו ללא עטיפה האם הייתם יודעים מיד איזו קופסת שימורים לקחת לידכם ולנוע איתה לכיוון הקופה?. אפילו אם מישהו עומד ליד המדף ומסביר לכם באמינות רבה שכל הקופסאות שמולכם מכילות ירקות איכותיים ביותר הרי שכמעט אף אחד לא ירצה לקחת ולו קופסא אחת.

מדוע זה קורה? כנראה בגלל שאנו לא מסוגלים לרכוש מוצר שאינו ממותג. מיתוג הוא זה שמאפשר לכל מוצר לבלוט ולהיות מוצג בצורה רצינית אל מול הלקוח הפוטנציאלי. משווקי מותגים שונים עושים הכול בכדי להראות ללקוח עד כמה התג שהם הדביקו למוצר מסוים הופך את המוצר להרבה יותר טוב מזה של המתחרים שלהם.

מבן מאדם ועד מוצר, חברה ועוד

בעולם כל כך עמוס פרסומות ושיווק כמו זה שבו אנו חיים היום אנו יכולים לראות כיצד מהלכי מיתוג שונים מתאימים כמעט בכל תחום ולכל נושא. כיום מועמד לבחירות יכול למתג את עצמו בכך שהוא מנסה לשדר אמינות גדולה יותר, רגישות גדולה יותר, וכן הלאה. כך הוא הופך לנבדל מעמיתיו המתחרים הפוליטיים.

ללא משיכת תשומת לב אין סיכוי לאדם להפוך למפורסם ואין סיכוי למוצר להימכר באף רשת מזון. לכן מי שעוסק בתחום זה של מיתוג יודע כי עליו להעניק למוצר, לשירות, ואפילו לאדם, לא רק חזות מיוחדת אלא גם שוני שיבדל אותו מהמתחרים, בכדי שכל מי שנחשף אליו יבין שהוא יכול להרוויח ממנו ולא מהמתחרים שלו.

להיעזר רק במקצוענים

רבים הם אלו המציגים את עצמם כמומחי מיתוג בכדי להביא אל העסק שלהם כמה שיותר לקוחות חדשים. אין ספק שיש לא מעט מומחים שמבינים בדיוק אלו מהלכים יש לעשות בכדי למתג מוצר מסוים בצורה ייחודית אך יש גם אחרים שלא ממש מכירים את התחום הזה לעומק ולא ממש מסוגלים לקדם כל מטרה של עסק או אדם.

אנשי מקצוע מהתחום ינסו להבין בדיוק את המטרות של המיתוג שנדרש מהם לבצע ובמיוחד הם ינסו לזהות את היתרונות המהותיים. רק כך ניתן יהיה לבצע מהלך מקיף ואיכותי של מיתוג שיעניק תנופה רצינית עבור כל מי שמעוניין לשווק את עצמו, את מוצריו, או את שירותיו ברצינות רבה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here