משפרים את העסק

גם העסק הקטן ביותר יודע שחלוקת כרטיס ביקור ללקוחות שפוקדים את העסק היא בעלת פוטנציאל גבוה להרחבת מעגל הלקוחות הקיים. מדובר על כלי בעל כוח שיווקי מעולה שמספק את כלל הפרטים אודות העסק, שעות פתיחה, שם, טלפונים וכתובת שאליה ניתן לנווט בעת הצורך. אמנם מדובר על כלי עזר פשוט מאוד אך מומלץ שלא לזלזל בו ולהשקיע בו כך שהוא ישמר כמה שיותר זמן.

מבקרים בעסק שלך

ישנם סוגים שונים של עסקים החל מחנות קטנה המשך בעוסק עצמאי וכלה ברשת גדולה שחולשת על מספר גדול של סניפים בכל רחבי הארץ. כרטיסי ביקור הם קלים לנשיאה וניתן לחלק אותם בכל מקום שבו אתם נמצאים.

  • חשוב לוודא שההדפסה על גבי הכרטיס היא איכותית וברורה והפונט הוא מספיק גדול כך שלא תחמיצו לקוחות רק בגלל שהם לא הצליחו לקרוא את הכתוב.
  • סוג הנייר שעליו יודפסו הפרטים הינו חשוב שכן אם מדובר על נייר פשוט הוא לא ישמר זמן רב וייזרק לאשפה. ניתן להשיג כרטיסים מנייר כרום מעודן שיותר רושם מקצועי.
  • גודל הכרטיס עדיף שיהיה סטנדרטי ויוכל להחליק בקלות לארנק רגיל שם ישמר עד לשעת הצורך.

כרטיס הביקור הוא הפנים של העסק וכדאי להשקיע בו.

יומנים בעלי משמעות מיוחדת

כל עסק מחזיק עובדים שנותנים את הכול לאורך כל ימי השנה. על מנת להראות להם כמה אנו מעריכים אותם נוכל להעניק להם מתנה מיוחדת בדמות יומנים ממותגים שיותאמו להם באופן מיוחד. מדובר על מוצר קלאסי ומוכר שקיים כבר שנים רבות אך עדיין  שומר על מיקומו במשרדים רבים ובקרב בעלי מקצוע.

ניתן לבחור בסוג של היומן, הכריכה שלו, העיצוב והצבעים, אפשר להוסיף גם שרוך שישמש בתור סימנייה ועוד גורמים רבים שיסייעו לעובדים לנהל את הזמן שלהם ביותר יעילות. דרך נוספת להענקת מתנה היא על ידי יצור של סיכות דש דקורטיביות שיענדו העובדים בזמן שהם מעניקים שירות ללקוחות.

מהי סיכת דש

מדובר על סוג של סיכה גדולה אשר מכילה כיתוב או תמונה ושילוב צבעים ככל העולה על הדעת. ניתן לשלב כמה צבעים ואפילו לשבץ אבנים או דברים אחרים. בסיס הסיכה יכול להיות מחומרים שונים על פי בחירה. גרף פרינט בע"מ מתמחים בהדפסה על גבי סיכות דש והכנתן על פי דרישת הלקוח.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here