קרדיט תמונה: FREEPIK

בנייה, ניהול ותחזוקה של אתרי אינטרנט היא אינה דבר פשוט כל כך. מי מכם שאי פעם ניסה להתחיל לבנות עבור העסק שלו אתר אינטרנט או אפילו סתם עבור בלוג כזה או אחר, ודאי נתקל באפשרות הוורדפרס שתופסת תאוצה ומאפשרת בניית אתרים נוחה ופשוטה יותר. אז מה זה בדיוק אומר "וורדפרס", ויתרה מכך – איך אפשר לייעל עוד יותר את השימוש במערכת המדוברת? על כל זאת ועוד נדבר היום.

מה זה בעצם אתר וורדפרס?

מי שלא מכיר, נסביר תחילה מה זה בכלל "וורדפרס". אם כן, באופן פשוט ככל הניתן, מדובר על פלטפורמה שמאפשרת לבנות ולנהל אתרי אינטרנט בצורה פשוטה מאוד, ללא צורך בלמידת קוד כלשהו באופן מורכב. פלטפורמה זו למעשה, באה לידי ביטוי על ידי הנגשת תבניות בסיס כאלו ואחרות ללקוח, בהן הוא עושה שימוש לשם בניית האתר שלו, עם מאפייני האתר בהם הוא מעוניין להשתמש, לפי ייעוד האתר שלו – בלוג, אתר עסקי, אתר מידעי וכדומה.

אחסון אתרי וורדפרס – על המשמעות ואופן הביצוע

לאחר שהבנו מהם אתרי וורדפרס, כעת נוכל להבין במה מדובר כאשר מדברים על  אחסון אתר וורדפרס. אם כן, אחסון אתרים זה, הוא שירות אשר ניתן לכל בעל אתר מסוג וורדפרס, ובו תוכלו לאחסן את האתר שלכם על גבי שרת אחסון ייעודי. אחסון האתר מנוהל על ידי החברה שמספקת את השירות, והשירות מאפשר שימוש מיטבי יותר באופציות הניהול של האתר. כיצד? על כך בדיוק נדבר כעת.

היתרונות באחסון אתרי וורדפרס

אחסון וורדפרס  הוא שירות בעל יתרונות רבים עבור בעל האתר. יתרונות אלו מאפשרים לו יכולות רבות שאינן מתאפשרות ללא שרתי האחסון הייעודיים. במה מדובר בדיוק? אז ככה:

  1. ניהול אחסון – כאשר האתר מאוחסן על ידכם, ניהול שטח האחסון שלו הוא אחריותכם גם כן. ישנן חברות אחסון אשר שרתי האחסון שלהם מאפשרים בין היתר גם ניהול אחסון על ידם.
  2. מהירות גישה לאתר – חברות שונות מאפשרות מהירויות שונות של גישה לאתר על ידכם או על ידי המשתמשים השונים, ובכך מאפשרים ללקוחות שלכם ליהנות מחוויית משתמש טובה יותר.
  3. ממשק ניהולי – בתור בעלי האתר, השאיפה שלכם היא להיות בעלי יכולת ניהול טובה ונוחה יותר על האתר שלכם. ישנן חברות אשר מספקות לכם ממשק ניהול נוח יותר, ובכך מאפשרות לכם להגיע להישגים גבוהים יותר.
  4. גיבויים – חברות אחסון שונות מספקות כחלק משירותי האחסון גם אופציות לגיבוי אחסון האתר שלכם, ובכך אם ישנן בעיות כאלו ואחרות, האתר שלכם לא יקרוס ויוכל לשוב לתפקד כפי שהיה.
  5. אבטחת אתרים – בעולם הטכנולוגי מתקפות הסייבר רק הולכות וגוברות. שירותי אחסון מאפשרים לכם בין היתר גם אופציות אבטחה משודרגות יותר לאתר שלכם.

כמובן שלא כל מספקות השרות יספקו לכם את כלל היתרונות שהוצגו לעיל, אך ככל שחברת האחסון מספקת לכם יותר מאפיינים, כך תוכלו לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here