איך לבחור תשתית וספק אינטרנט

קשה לדמיין את החיים שלנו בלי אינטרנט. אנו מתחברים לאינטרנט מהבית, מהעסק ובזכות הסמארטפון שלנו מכל מקום בעצם. על מנת להתחבר לאינטרנט בישראל בבית או בעסק שלכם, צריך לבחור ספק ותשתית שבעזרתם תוכלו להתחבר לרשת האינטרנט, לגלוש, לצפות בסרטונים, לחפש מידע ולבצע כל דבר שתרצו. איך לבחור ספק אינטרנט ותשתית? במאמר הבא ננסה לעזור לכם לעשות זאת בצורה מושכלת ונכונה יותר.

דגשים חשובים לבחירת ספק ותשתית אינטרנט

  • שירות לקוחות – כאשר אנו באים לסגור חבילת אינטרנט ספק ותשתית חשוב לבדוק את נושא שירות הלקוחות. נרחיב על כך בהמשך המאמר אולם ללא שירות לקוחות מועיל, זמין ואדיב – לא משנה באיזו חברה תבחרו אתם ככל הנראה לא תהיו שבעי רצון ממנה. 
  • מהירות הגלישה – במידה ואתם גולשים באינטרנט מדי יום, מורידים דברים מהאינטרנט, צופים בסרטים/סרטונים באינטרנט ועושים בו שימוש קבוע – אתם תצטרכו אינטרנט מהיר עם כמה שפחות תקלות ומקרי תקיעות. וודאו עם החברה מהי מהירות האינטרנט שאתם הולכים לקבל וזכרו שיש הבדל בין פוטנציאל אינטרנט לבין מהירות האינטרנט שתקבלו בפועל.
  • נתב – כדי לחבר אתכם לאינטרנט תקבל נתב/מודם ולכן חשוב לבחון איזה נתב תקבלו, מה איכותו ומה טווח הקליטה שלו. כמו כן יכולות הנתב ישקפו את מהירות הגלישה המקסימלית שתוכלו לגלוש בה וכן חשוב לבדוק כמה אתם משלמים על הנתב הזה כל חודש או האם הוא מגיע לכם בחינם במסגרת החבילה.
  • מחיר – בסופו של יום תבצעו השוואת מחירים כדי לראות מה משתלם לכם. כמובן שהבדל של כמה שקלים לפה או לשם יהיה לכם משמעותי פחות ממהירות הגלישה ומשירות הלקוחות אולם אם ההבדל הוא משמעותי אתם ככל הנראה לא תרצו לתת יד לגזל או לכל הפחות לחסוך מההוצאות החודשיות שלכם.

אינטרנט ספק ותשתית – ההבדל בין פרטיים לעסקים

האינטרנט הוא קריטי עבורנו גם בבית וגם בעסק. אצל עסקים ברגע שמתרחש ניתוק מהאינטרנט התקלה עשויה להיות קריטית להכנסות של העסק. למעשה, ניתוק האינטרנט בעסק לכמה שעות או יום שלם עד שיגיע טכנאי לטפל בתקלה עשוי לגבות מחיר כלכלי כבד. על כן בעת בחירת חבילת אינטרנט ספק ותשתית חשוב לבדוק גם את שירות הלקוחות והזמינות שתקבלו ואת ההבדלים בין שירות פרטי לעסקי.

ספק ותשתית במקום אחד – מי נותן שירות ומה צריך לבדוק?

מרבית חבילות האינטרנט היום מציעות חבילת ספק ותשתית במקום אחד. זה נקרא באנדל ומדובר בחבילת שירות נפוצה בתחום האינטרנט בישראל. במקום להתעסק עם 2 חברות שונות ו2 חשבוניות שונות אנו עובדים מול חברה אחת המספקת לנו גם שירותי ספק וגם תשתית. כדאי לוודא אילו חבילות אתם מקבלים ומה המחירים כדי לראות אם שת"פ הפעולה בין הספק לתשתית יכולים להניב לכם חבילות אטרקטיביות יותר או שמא תשלמו יותר מאשר אם תפעלו בנפרד מול 2 חברות.

חבילות אינטרנט טריפל סי

חבילות האינטרנט של טריפל סי הן החבילות המשתלמת ביותר בישראל. חברת טריפל C מספקת חבילות אינטרנט היושבות על תשתית הסיבים האופטיים של בזק ובאמצעות שת"פ מיוחד וקידום האינטרנט החכם בישראל (שכרגע טריפל C היא היחידה בישראל לספק שירותי אינטרנט חכם) יכולה החברה להציע לכם אינטרנט מהיר וחבילות גלישה מדהימה במחירים האטרקטיביים בישראל. לדוגמה: אינטרנט 100 מגה ב28.90 ₪ לחודש (לא כולל תשתית) וישנן גם חבילות אטרקטיביות יותר למהירות גלישה נמוכה יותר. תוכלו להתאים את החבילה לצרכים שלכם ולהוצאות החודשיות הרצויות לכם בכמה לחיצות כפתור, ללא צורך בהמתנה לנציג וזהו היתרון הגודל ביותר של האינטרנט החכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here