המקצוע שיקפיץ אתכם לעבודה בהייטק
Photo by Bram Naus on Unsplash

הנדסאי תוכנה נהנים בשנים האחרונות מביקוש גדול, ומלא מעט עבודה בשוק התעשיה. בתחום הנדסת תוכנה חסרים כיום לא מעט אנשי מקצוע ולכן, תכנית הכשרה קצרה, אשר מפיקה הופכת את הסטודנטים שלה להנדסאים מן המניין, מאפשרת למעסיקים לקבל היצע רב בתחום, ולשלב את הסטודנטים בענף באופן מהיר, קל ונוח. חשוב מאוד לדעת שאדם אשר למד הנדסאי תוכנה, יכול בשלב כלשהו, לאחר שישתלב היטב בענף ההייטק, להרחיב את האופקים שלו ולהשלים את לימודיו לתואר בהנדסת תוכנה.

למה כדאי ללמוד הנדסאי תוכנה?

אם אתם תוהים מדוע כדאי לבחור דווקא לימודי הנדסאי תוכנה, הרי שישנן לא מעט סיבות לכך. ראשית, הדבר החשוב ביותר שיש לדעת הוא שהנדסאי תוכנה נהנים מביקוש גבוה בענף ההייטק במגוון תפקידים שונים. מבדיקה קצרה של מודעות הדרושים בעיתונים או באתרי הדרושים באינטרנט, תגלו כי יש ביקוש להנדסאי תוכנה עבור תפקידים שונים כגון: תפקידי בקרה, תמיכה במערכות יישומים, היטמעות מערכות מידע, תפקידי פיתוח שונים ועוד. מעבר לכך שההשתלבות של הנדסאים אלו מהירה בענף ההייטק, בשל הביקוש הגובר בתחום, הרי שלימודי הנדסאי אורכים שנתיים בלבד, בניגוד ללימודי הנדסת תוכנה שנמשכים 4 שנים. מסלול ההנדסאי מתמקד בעיקר בפרקטיקה של התחום, ואילו התואר האקדמאי בתחום עוסק גם בלימוד נושאים תאורטיים רבים אחרים.

תנאי קבלה נוחים

יתרון נוסף שיש ללימודי הנדסאי תוכנה על פני לימודי תואר בהנדסה, הוא העובדה שניתן להתקבל ללימודי הנדסאי תוכנה תחת תנאי קבלה נוחים יותר. בעוד שלימודי הנדסת תוכנה דורשים בגרות מלאה וציון גבוה בפסיכומטרי, הרי שניתן לקבל ללימודי הנדסאי תוכנה גם עם תעודת בגרות חלקית אשר כוללת 3 יח"ל באנגלית ומתמטיקה ו2 יח״ל בהבעה ולשון. ניתן ללמוד הנדסאי תוכנה במגוון רחב של מוסדות לימוד. בכל רחבי הארץ ניתן למצוא מכללות טכנולוגיות, בהן ניתן ללמוד את התחום. תנאי קבלה נוחים מאפשרים לימודים קרובים לבית, ויכולים לחסוך הרבה פעמים לינה ותשלום למעונות. בסופו של יום כולם מעוניינים להתקדם ולצבור עוד ידע וניסיון. להנדסאי תוכנה יש את היכולת  להשלים את לימודי ההנדסאי  לתואר בהנדסת תוכנה,בצורה  קלה, נוחה ופשוטה הרבה יותר..

משכורת הנדסאי תוכנה

הנדסאי תוכנה נהנים כיום משכר התחלתי גבוה מאוד. ניתן לומר שממוצע השכר של הנדסאי תוכנה הוא בין הגבוהים ביותר בשוק העבודה.הנדסאי בתחילת דרכו כבר ירוויח בין 8500 ל9000 ₪, ובשנתיים הראשונות המשכורת שלו תעלה לסכום כולל של ארבע ספרות. ככל שההנדסאי יהיה בעל ותק רב יותר בתחום העבודה ובמקום עבודתו, כך גם השכר שלו יעלה בהתאם.

על מנת להשתלב בלימודים בצורה הטובה ביותר שיכולה להיות, ועל מנת להשתלב בתום הלימודים במקצועות נחשקים ואיכותיים בשוק העבודה, חשוב מאוד לבחור את המקום הטוב ביותר ללמוד בו. מוסד לימודים בעל מוניטין ושם בתחום לימודי הנדסאי תוכנה, יאפשר לכם להשתלב בצורה הטובה ביותר בשוק לאחר למידה איכותית של התחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here