איך להגדיל את הכניסות לאתר
צילום pixabay

כל בעל עסק שיש ברשותו אתר אינטרנט מטופח ויעיל מבין שאחת המטרות החשובות ביותר העומדות לנגד עיניו היא לגרום לכמה שיותר גולשים להיכנס אליו. כל כניסה לאתר היא פוטנציאל לקיומה של מכירה וזוהי בסופו של דבר המטרה העיקרית שעומדת מאחורי הקמת האתר. על מנת לגרום לגולשים להגיע דווקא אל האתר שלכם יש לנקוט בדכים שונות שכרוכות בניסיון רב וידע בתחום קידום, שיווק ופרסום.

פונים לאיש מקצוע

גם אם השקעתם כסף רב בהקמה של אתר אינטרנט מפואר ונוח, עדיין ישנה עבודה רבה שתגרום לתנועה חד כיוונית אל האתר, השארת תגובות, שיטוט ברחבי האתר וכמובן רכישה של המוצר או הזמנה של השירות שאתם מציעים. כאשר האתר אינו מקודם כפי שציפיתם שיקרה, זה בדיוק הזמן לפנות אל בעל מקצוע בתחום קידום אתרים. עמידה ביעדים יכולה להתממש, אך מדובר על עבודה לא פשוטה ומאתגרת שהופכת לקשה יותר ככל שישנם יותר מתחרים בשוק.

אז מה מומלץ לעשות

כאשר אתם מבינים שהאתר בפני עצמו לא יביא את הלקוחות, מתנחלת בכם ההחלטה לעשות משהו בנדון. ישנם דרכים שונות שיביאו את האתר שלכם אל קדמת הבמה:

  • קידום של האתר נדרש כיום בכל מקרה והוא אמור להתבצע באופן רציף ותדיר. גם אם התחלתם לעשות קידום והתוצאות משביעות רצון, לא מומלץ להפסיק וחשוב לשמור על המשכיות בנושא זה.
  • קידום אתרים אורגני – מדובר על שיטת קידום שכרוכה בפחות השקעה כספית, שכן הקידום מתבסס שיתוף בין הגולשים ויצירת באז חיובי. כך ניתן לבצע קידום של האתר דרך הרשת החברתית על ידי כתיבת פוסטים, העלאת תמונות או פרסום של כתבות שונות. ניתן גם לעשות שימוש במנועי החיפוש שגוגל בראשם ולהקים קמפיינים איכותיים.
  • קידום אתרים ממומן נחשב ליעיל מאוד והוא נעשה בשיטות שונות. גם כאן ניתן להשתמש בפלטפורמה של הרשתות החברתיות השונות (פיסבוק, אינסטגרם, לינקדין). או לפנות אל גוגל אדוורד שתעשה את העבודה ותביא לכם לידים רבים.

מביאים את הגולשים לאתר

ככל שמדובר על אתר מושקע וראוי וכמובן על מוצרים מסקרנים ואטרקטיביים ניתן לעבור לשלב הביצועי של הבאת הגולשים אל האתר שלכם. מציאת פתרונות יעילים ניתן להשיג על ידי פניה אל מומחה לקידום כמו למשל ערן פיקסר שמכיר את כל הרבדים השונים של הרשת. באופן כללי יש לפעול בדרך שתביא לגולש ערך מוסף באתר שלכם והשיטה הראשונה ליצירת ערך כזה היא על ידי מתן מידע. הגולש הממוצע ירצה להבין באיזה מוצר מדובר, איזה שירות אתם מעניקים ואת כל הפרטים אודות מה שאתם מציעים באתר שלכם.

מידע מקצועי וטכני הוא בעל חשיבות גדולה ויש להביא אותו לידיעת הגולשים וכך להנגיש את המוצר שלכם לכל הציבור. רוב הצרכנים יחפשו את מוצר המשתלם ביותר מכל הבחינות, והתפקיד שלכם הוא לתת לגולשים את התחושה שעדיף להם לבחור במוצר שלכם, שכן הוא בעל יתרונות רבים על פני מוצרים דומים.

לשווק ולפרסם את האתר

שיווק ופרסום הן מילות מפתח בעולם קידום האתרים. ישנם כמה טיפים שכדאי לנכס על מנת קדם את האתר שלכם:

  • כתיבת תוכן היא דרך מצוינת להכניס תוכן איכותי לאתר שלכם. חשוב לשמור על תדירות של העלאת מאמרים אחת לשבוע ולשלב בהם גם מסרים שיווקיים וגם מידע ואמין אודות העסק שלכם. אמנם לא בטוח שהגולשים יקראו אל כל המאמרים שתפרסמו אך הם יספקו להם אינדיקציה לגבי האמינות של האתר.
  • כדאי גם להיות פעילים בפורומים שונים שקשורים לתחום שלכם. תוכלו להתערות בסוגים שונים של פורומים רלוונטיים ואפילו לייעץ לאנשים בחינם כאשר כל עצה שתרשמו תהיה מלווה בלינק אל האתר שלכם.
  • ניתן גם להפיץ מאמרים מקצועיים ברחבי הרשת. יש לוודא שכל מה שכתוב במאמר הוא אמת וכדאי לבקש ממומחה לכתוב אותו. כן ניתן לצבור מוניטין של בעלי ידע בתחום.
  • רשת הפייסבוק היא פלטפורמה מצוינת לפרסום ושיווק וניתן לפלח דרכה את קהל היעד שלכם בצורה מדויקת מאוד. כמו כן, קיימת אפשרות להגיע בדיוק את האנשים המתאימים וגם להימנע מפניה אל אנשים שלא נמנים עם קהל היעד שלכם.

ככל שתנקטו ביותר שיטות כך הסיכוי לפעילות באתר תגדל באופן משמעותי ותביא להגדלת המכירות וייצוב המוניטין שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here