הטאבלט שעושה לכם את הכנס
קרדיט pixabay

אתם מתכוננים בהתרגשות לקראת הכנס הבא שלכם. כבר הזמנתם מקום, הדפסתם פליירים וקניתם עוגיות בשפע. רק דבר אחד נותר לעשות והוא השכרת טאבלטים. בעולם המודרני שלנו ממלאים הטאבלטים תפקיד חשוב בכל אשר נפנה. כדאי לפנות לחברה מקצועית לצורך השכרת טאבלטים, וכאשר אתם עושים זאת, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהכנס שלכם ינחל הצלחה רבה. יניב פוגל הבעלים חברת דה בסט התנדב למסור לנו מידע חשוב אודות נושא זה.

איך השכרת טאבלטים תורמת להצלחת הכנס?

אולי ממבט ראשון השכרת טאבלטים לכנס נראית לכם כמו הוצאה מיותרת, אך תפסידו הרבה יותר אם לא תבחרו באפשרות הזו. קבלו כמה יתרונות להשכרת טאבלטים:

  • זה פשוט נראה אחרת – ישנו הבדל בין כנס שבו לטאבלטים קיימת נוכחות בולטת לבין כנס ללא טאבלטים כלל. תחשבו על זה כמו על מסעדה שמציעה רק תפריטי נייר לצד מסעדה המגישה את התפריט שלכם על טאבלט. כנס הכולל מערך של טאבלטים לכל המשתתפים יוצר רושם של כנס יוקרתי ומתקדם. כך שכדאי לשכור טאבלטים לכנסים ותערוכות, בייחוד אם אתם עסק המגיע מתחום הטכנולוגיה.
  • לוקחים אותו לכל מקום – הטאבלט מאפשר למשתתפי הכנס לנוע בחופשיות בתערוכות, וזאת בניגוד למחשבים הניידים או הנייחים. כך שהם יכולים להקשיב להסברים של נואמי הכנס ולהתרשם מהמידע הרב המוצג בטאבלט.
  • מעלה את סיכויי ההרשמה – בזכות הטאבלט אתם יכולים להגדיל את מערך הלקוחות שלכם. לאחר שהצגתם את היתרונות של הכנס, תוכלו לעודד את המשתתפים להיכנס לעמוד ההרשמה ולהפוך ללקוחות שלכם. מכיוון שהטאבלט נמצא בידיהם בכל עת, רבים הם הסיכויים לכך שהם ירצו להירשם בו במקום.

משכירים טאבלטים מהטובים ביותר

החלטתם לשכור טאבלטים לכנס המנצח שלכם? מזל טוב. דעו שאתם יכולים לבחור את סוג הטאבלט שאותו תשכירו לאירוע שלכם. זה יכול להיות אייפד אייר דור 3 בעל מסך של 10 אינצ', מטען או כיסוי לספר; או אולי דווקא טאבלט סמסונג המתאים במיוחד לאיסוף לידים. מעבר לכך, אם אתם נואמים בכנס, תוכלו לשכור גם מעמד רצפתי לטאבלט.

ממוצרים אלה ואחרים תוכלו להתרשם באתר של דה בסט של יניב פוגל. כשמה כן היא, החברה מעוניינת להעניק לכם את השירותים הטובים ביותר. פנו עכשיו לדה בסט ותוכלו לבצע השכרת טאבלטים, השכרת מחשבים ועוד.

אתר דה בסט: www.thebest.id
טלפון: 073-7322251

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here