אבטחת מידע וסייבר
Credit: Pixabay.com

אבטחת מידע וסייבר הינם תחומים חשובים מאין כמוהם שכן בתחום אלו המטרה העיקרית הינה לשמור על מידע ונתונים של חברות\ארגונים שונים ולאבטח אותם בצורה הטובה ביותר והאיכותית ביותר, בין אם זה בנקים, חברות הייטק, מפתחי מוצרים ועוד. כמו כן יש צורך בלאבטח את המידע שלנו באמצעות סייבר וזאת בשל כך שכיום ישנם האקרים ופורצים מיומנים אשר פורצים למאגרים שונים וחושפים נתונים אודות אנשים, כרטיסי אשראי ועוד נתונים אשר פוגעים גם באנשים וגם במוניטין של החברות. כמו כן על מנת לאבטח את המידע בצורה איכותית וקפדנית יש צורך בחברה אשר מתמחה בתחום בצורה איכותית ומדויקת ויודעת לעשות את עבודת הסייבר ואבטחת המידע בצורה הגבוהה ביותר תוך שימוש בכלים הטכנולוגים החדישים ביותר. לשם כך תוכלו לפנות לחברת MessageNet אשר הינה מקבוצת עידור ומפיצה בעלת ערך מוסף VAD וכן מספקת שירותי ייעוץ בתחום העברת קבצים, פתרונות סייבר, מערכות מסרים אלקטרונים, מוצרי הצפנה ועוד. כמו כן החברה פועלת באמצעות צוות מיומן ואיכותי וכן בתודעת שירות גבוהה, בנוסף נעשה שימוש בחברה בטכנולוגיה החדישה ביותר שיש ובמוחות החדים ביותר שיש בתחום.

לשתף בצורה מאובטחת

ישנם לא מעט תוכנות אשר נועדו להעברת קבצים ממחשב למחשב שכן העברה זו צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים אשר יודעים להעביר קבצים בצורה מאובטחת ואיכותית וזאת על מנת שמידע לא ידלוף, בנוסף חשוב שאנשי המקצוע ידעו לבצע את ההעברה בגדלים שונים של קבצים ובמהירות. לשם כך תוכלו להשתמש בפרוטוקולים כמו FTPS, STFP, FTP  . איש המקצוע המתאים יעזור לכם להבין מה ההבדלים ביניהם וכן להתאים עבורכם את הפרוטוקול המתאים ביותר בשבילכם תוך הקפדה על מיומנות ועל שירות מקצועי ואיכותי.

שמירה בצורה איכותית

הצפנת מידע איכותית הינה בעלת מספר תנאים והם, בשלב הראשון נוודא שהמידע עובר בשלמותו וכמו שהוא ללא כל תקלות והחסרות של מידע, בשלב השני נעביר באופן מדויק מגורם א' לגורם ב', ולמעשה לגורם המדויק שבחרנו. בשלב השלישי נבצע קריפטוגרפיה בכך שהמידע יוכל להיות מוצג ומפוענח רק על ידי האנשים אשר מורשים לכך. לשם כך תוכלו לפנות ל MessageNet מקבוצת עידור אשר הינה מפיצה בעלת ערך מוסף, ומספקת שירות בתחום הסייבר, מערכות מסרים אלקטרונים ומוצרי הצפנה וכן גם פתרונות לשיתוף קבצים. MessageNet מייצגת בישראל מספר חברות תוכנה בינלאומיות תוך כך שהיא מעסיקה צוות מיומן ואיכותי אשר יספק עבור כל לקוח שלה תודעת שירות מדהימה ושלל פתרונות יצירתיים ואיכותיים. בנוסף בחברה נעשה שימוש בטכנולוגיה החדישה ביותר וכן היא גם משווקת את המוצרים שהיא מייצגת באמצעות שיתופי פעולה נכונים. לפרטים נוספים צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 077-9011100 ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here