לפני שנים אחדות הפך הפייסבוק לחברנו הטוב ביותר. יש אנשים שאינם יכולים לפתוח את היום שלהם ללא הצצה מהירה בפיד כדי לבחון מה התעדכן בלילה. הרשת החברתית הגדולה בעולם משמשת במה עבור כל אחד, ובעלי הכישורים האמנותיים שבינינו יכולים להפליא בכתיבתם ואף לכתוב פוסט ויראלי שיגרום ללייקים ושיתופים רבים. אז איך עושים זאת? בואו נראה.

5 טיפים לכתיבת הפוסט המושלם

מעוניינים להתפרסם באמצעות פוסט אחד קטן בפייסבוק? אלה כמה דברים שאתם צריכים לעשות:

  • התוכן – שימו דגש על התוכן של הפוסט שלכם. מה יכול להיות מעניין בו? מה הייתם רוצים לקרוא בעצמכם? תוכלו לבחון את הפוסטים שאהבתם ושיתפתם בעצמכם.
  • איזה רגש מעורר הפוסט – גולשים רבים מונעים על ידי דחפים רגשיים, בייחוד בכל הנוגע לפוסט בפייסבוק. ברגע שהמשתמש חש רגש של הזדהות (כעס, גאווה, שמחה או עצב), הוא מרגיש שהפוסט "מדבר אליו" וממהר לשתף אותו.
  • להעדיף פוסטים חיוביים על פני השליליים – בניגוד למה שרבים מאתנו נוהגים לחשוב, פוסטים חיוביים מתקבלים בחום ובברכה, הרבה יותר מהפוסטים השליליים. כאשר אנו עסוקים בחיי היום יום ובשגרה שכמעט מכריעה אותנו, אנו נהנים הרבה יותר "לברוח" אל מציאות טובה יותר ולדעת שיש גם חדשות טובות בעולם. מסיבה זו, פוסטים על עשיית צדקה וחסד מתקבלים בברכה בקרב רבים.
  • הוסיפו סרטון – אנשים אוהבים לצפות בסרטונים קצרצרים ומרתקים, לעתים הרבה יותר מאשר לקרוא סטטוסים. בני האדם מעדיפים לצפות בתכנים ויזואליים על פני קריאה ממושכת שעלולה להתגלות כ"מיגעת" עבור לא מעטים.
  • תזמנו את הפוסטים – וזה כבר תלוי בקהל היעד שלכם. לכל קהל יעד יש את הזמן שלו בפייסבוק. זה יכול להיות בהפסקת הצהריים בעבודה או בשעות הערב המאוחרות. הכול תלוי למי אתם מעוניינים לפנות ומהי המטרה שלכם.

גם אם לא מצליחים, מנסים שוב

בפייסבוק, כמו בחיים, לא תמיד ניתן לדעת מה ימשוך את לב הגולשים. כך שגם אם בפעם הראשונה לא הצלחתם לכתוב פוסט ויראלי כלבבכם, זה לא הזמן להתייאש. במקום זאת, תוכלו ללמוד להבא מהטעויות שנעשו, לצפות בפוסטים ויראליים אחרים ולהכין את הפוסט הבא לפרסום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here