כל הטיפים והמידע למציאת אהבה
מקור pixabay

הדור החדש היום נסחף אל תוך הריקוד המטורף של קצב החיים המסחררים. הם תמיד נמצאים צעד אחד קדימה, המחשבה השנייה שלהם מתחילה הרבה לפני שנגמרה הראשונה, הם הכי מעודכנים, הכי נכונים ובכישרון רב מצליחים כמעט תמיד להיות במקום ובזמן הנכון.

אם כל הכישרון והרצון לטרוף את העולם נראה שיש מקום אחד שבו הם הולכים קצת לאיבוד – מציאת אהבה.

קיבלנו כמה טיפים והסברים ממשרד השידוכים "יחד הכרויות", בעל מוניטין רב בתחום, כיצד משרדי שידוכים יכולים לסייע בתחום שידוכים לחילוניים.

דבר ראשון: ברגע שבחרתם להצטרף למשרד שידוכים קודם כל לפני הכל אתם מקבלים כתובת.

אתם יודעים שמרגע זה יש לכם למי לפנות ויש אנשי מקצוע שעמלים עבורכם ולמענכם באיתור זוגיות ואהבה.

דבר שני: לאחר הרשמתכם למשרד שידוכים יוצמד לכם אחד מאנשי הצוות המקצועיים של המשרד שיצאו אתכם יד ביד לתהליך. במהלך התהליך המשותף שלכם תחוו שיחת הכרות, תבינו איך עובדת המשרד, מה האני מאמין של המשרד, תכירו את הסיפורי הצלחה ואת מה שהצוות יעשה עבורכם וכיצד יסייע לכם במציאת התאמה הטובה ביותר עבורכם.

דבר שלישי: תוכנית פעולה – יחד עם השדכן / שדכנית שילווה אתכם תכינו תוכנית פעולה לכל התהליך. התכנית תכלול בתוכה פרמטרים כמו תכונות שחשוב לכם שיהיו אצל בני / בנות הזוג הפוטנציאליים, האמונות שלכם, דברים שתרצו לעשות עם הפרטנר, מהם הקווים האדומים שלכם, מה החלומות שלכם ועוד.. כל המכלול הזה יצור מאין מפת דרכים שתיקח אתכם עד ליצירת הזוגיות.

דבר רביעי: הערך הנוסף שתקבלו. הרבה מעבר לתוכנית פעולה וליווי אישי הצוות מצייד אתכם בכלים פרקטיים וחשובים מאוד שיהי ההבדל הקטן שיעשה הכל כאשר תזכו בזוגיות. במהלך התהליך עצמו תעברו הכשרות, כלים להתמודדות עם ריבים ומשברים, כלים להעצמה אישית שלכם, תגלו סודות לזוגיות מאושרת ויציבה ועוד.

דבר חמישי: ככל שיתקדם התהליך כך תוכלו לראות בעצמכם ממקור ראשון שאם חשבתם פעם  על הכרויות וזוגיות יציבה ובטוחה כמשימה בלתי אפשרי יתגלה פתאום כמשהו שהוא לא רק בר השגה אלא דבר שקורה לכם. הביטחון שלכם יתעצם, ההרגלי פעולה ואופן ההתנהלות שלכם תשתנה תרכשו ביטחון חדש ותדעו שקצב החיים המסחררים לא יפיל אתכם בכל מה שקשור לזוגיות ואהבה.

לאחר שיצא לכם להבין קצת איך פועלים הדברים ולמה דווקא זה יכול להיות הפתרון עבורכם מוזמנים ליצור קשר לקבל עוד פרטים בטלפון : 073-7815503

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here