כתיבת תוכן לאתר וויקס
קרדיט pixabay

פלטפורמת וויקס היא אחת הפלטפורמות המוכרות ביותר בכל הנוגע לבניית אתרים. היא מאפשרת לרבים להקים אתרים תדמיתיים במחירים מאוד נוחים מבלי לעסוק בכתיבת קוד כמו PHP, HTML וכדומה. בעלי עסקים רבים בוחרים להשתמש בפלטפורמה זו ולבנות אתר בין רגע המותאם לצרכים שלהם. אך כידוע כול אתר זקוק לתוכן. לבלו פן ארטיקלס יש אפליקציה בוויקס המספקת שירותי כתיבת תוכן במגוון שפות – בואו לגלות עולם שלם של תוכן.

כתיבת תוכן דרך האפמרקט של וויקס

ממש באותה קלות שבניתם את האתר שלכם בוויקס, כך אתם יכולים גם להזמין כתיבת תוכן עבור התוכן שלכם! האפליקציה של בלו פן מופיעה גם באפמרקט של וויקס ומספקת את שירותי התוכן אונליין שלה בלחיצת כפתור פשוטה. תוכלו להזמין איזו כמות של מילים שאתם זקוקים לה בקלות מרבית, לכתוב את הכותרת שתרצו, את מילות המפתח אם אתם מקדמים נושא מסוים ואת ההנחיות שתרצו שהמאמר שלכם ייכתב לפיהן. ככה קל, ככה פשוט.

הכותבים שלנו, מתמחים בכתיבה עבור קטגוריות התוכן השונות, וישמחו לכתוב לכם במגוון נושאים רחב, אשר ייתן מענה לכול דרישה שלכם.

תוכן איכותי במחירים נוחים

ממש כפי שוויקס היא פלטפורמה מצוינת ואיכותית, ומוצעת במחירים נוחים במיוחד, כך גם התוכן שלנו. כתיבת תוכן לאתר וויקס שאנו מספקים ללקוחותינו היא איכותית וברמה גבוהה תוך הקפדה על תוכן מקורי, מעניין ובעל ערך מוסף כנדרש ע\"י מנועי החיפוש. גם את התוכן הזה תוכלו לרכוש במחירים משתלמים במיוחד וליהנות ממוצרים איכותיים שאינם יקרים אך תפורים למידותיכם בדיוק רב.

מגוון שפות רחב

יש לכם אתר באנגלית? אתם רוצים שהאתר שלכם יציג תוכן בכמה שפות? שוקלים לבנות מספר אתרים וזקוקים לשפות שונות עבור כול אתר? אין בעיה כלל. בלו פן ארטיקלס מספקת כתיבת תכנים ב־16 שפות שונות! תוכלו לבחור תוכן בשפה אחת מסוימת, או לרכוש אותו במספר שפות שונות. כל הכותבים הם כותבים ממדינות המוצא של השפה שאותה בחרתם, זאת כדי להבטיח שהתוכן שתקבלו נכתב על ידי כותבים מקומיים שיכולים לספק לכם את הכתיבה בשפה ובז\'רגון המקומי. למשל, כותב אמריקני שחי בארה\"ב יוכל לכתוב לפי הסטייל המדובר בארה\"ב, דבר שכותב תוכן דובר שפת אם באנגלית שחי במדינה אחרת יתקשה לעשות משום שהוא אינו חי בארה\"ב.

כך הדבר תקף לגבי כול כותב. בזכות העסקתם של כותבים הנמצאים במדינות המוצא שלהם אנו יכולים להבטיח כי התוכן שלכם אכן יותאם לניב, לשפה ולז\'רגון המקומי שאותו אתם מבקשים.

ראש שקט

במקום לצאת ולחפש כותבי תוכן שימלאו את אתרכם בתוכן הנדרש, כל שעליכם לעשות בסיום בניית האתר הוא לחפש ולהתקין את האפליקציה של בלו פן בוויקס, ובלחיצת כפתור להזמין את כל התוכן שאתם זקוקים לו, כדי למלא את האתר שלכם. בין אם אתם מדריכי כושר, צלמים, אומנים או אפילו בוני אתרים שזקוקים לתכנים על בסיס קבוע, איתנו יהיה לכם ראש שקט, אנו מעסיקים את הכותבים הטובים בתחום, אנו מסוגלים לתת מענה לכול צורך שלכם, אנו מסוגלים לכתוב עבורכם במגוון שפות שונות וחשוב מכול אנו כאן לשירותכם!

למה חשוב למלא את האתר של וויקס בתוכן?

אומנם יש אתרים רבים בוויקס שהם תדמיתיים בלבד או כאלו שיש בהם הרבה תמונות, אך חשיבותו של התוכן היא הכרחית מכמה סיבות: ראשית, התוכן שאתם כותבים באתר מסייע לגולשים חדשים להכיר אתכם, להכיר את העסק שלכם, השירותים או המוצרים שלכם ולמעשה נוסך בהם ביטחון כדי להשתמש דווקא בשירותים שלכם ולא של המתחרים שלכם. שנית, התוכן שנכתב באתר מסייע לכם להתקדם במנועי החיפוש. אתרים בעלי בלוג שמועלים אליהם תכנים חדשים ורעננים מסייעים לכם לעלות מעלה בתוצאות החיפוש, דבר שישרת אתכם נאמנה.

לסיכום, אם גם אתם רוצים למלא את האתר שבניתם בוויקס בתוכן רב ואיכותי, תוכלו לעשות את הכול במקום אחד. גם לבנות את האתר שלכם בוויקס וגם לקנות ממנו ישירות את התכנים שאתם צריכים. אנו בבלו פן שמים דגש רב על איכות התוכן שלנו כמו גם לכל הניואנסים והפיצ\'רים שאנו מספקים עבור לקוחותינו כדי להעניק לכם את מבוקשכם בדיוק הרבה ביותר, ולהעניק לכם את התוכן המותאם לכל צורך שיש לכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here