מזל טוב! החלטתם סוף סוף לשתף את העולם בידע שלכם, או במחשבה שלכם. בין אם האתר הוא אתר מידע, או אתר בלוג על נושא מסוים, על מנת שהבלוג יעבור דרך עיניהם של המון אנשים שמחפשים את הנושא הספציפי הזה, חשוב שהוא יהיה בנוי נכון על מנת שיתקדם בתוצאות החיפוש. במאמר זה נתמקד כיצד לפתוח בלוג דרך וורדפרס בצורה נכונה.

חינמי או בתשלום?

חשוב להבהיר, כל בלוג באשר הוא, הוא בלוג טוב, אך מה עוזר יותר לקידום? הבא נשווה את יתרונותיהם של שני הבלוגים. שימו לב כי בשניהם יהיו יתרונות דומים, וזאת במטרה להבדיל בין היתרונות של הבלוג החינמי לבין הבלוג בתשלום:

  • בלוג חינמי – בלוג דרך וורדפרס בחינם הוא בלוג לכל דבר. היתרון העיקרי שלו הוא שאפשר להתנסות עליו בחינם, ולפתח אותו בגדר החינמיות. כל אדם שלא בטוח לגבי הבלוג שלו, וכיצד עושים זאת, שווה לנסות את הגרסה החינמית תחילה, על מנת להיכנס לעניינים. ברגע שהאדם מתנסה על הבלוג זמן מה, הוא יכול להגיד אם התחום הזה בשבילו או לא, ועל מנת לשדרג את האתר, שווה לעבור לבלוג בתשלום שיתרונותיו גדולים מאוד.
  • בלוג בתשלום – קנייה של דומיין ושרת האחסון של אתרכם יעלו סכום סמלי, שמשתנה בין חברה לחברה. ברגע שאתם שילמתם על הבלוג, אין דרך חזרה, כך שההשקעה שלכם בבלוג תהיה מכריעה, זאת אומרת שאם אתם לא משקיעים בו, בזבזתם כסף. בלוג בתשלום יהיה עם אפשרויות רבות יותר למספר התבניות שתוכלו לבחור, והכי חשוב, כתובת האתר תהיה ללא סאב-דומיין, דבר שמבחינת קהילת הגולשים נראה כפחות מקצועי, ומביא פחות אנשים אליו.

מדוע עדיף וורדפרס על שאר פלטפורמות בניית אתרים?

וורדפרס היא פלטפורמה נוחה לבניית אתרים. אין יותר צורך בידע של תכנות מסובך, ישנם אינספור מדריכים שתוכלו למצוא לוורדפרס באתר שלנו. בנוסף, כל תבנית שמגיעה לכם באתר, מגיעה עם מדריך והסבר מפורט על ידי בונה התבנית, כיצד לבנות את אתרכם על התבנית. כל מי שלא התנסה בעבר בבניית אתרים, שווה להיכנס ולנסות לבנות אתר בוורדפרס, זה פשוט.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here