קרדיט לתמונה: freepik.com

קרה מקרה והרכב שאתם כה אוהבים הפסיק לפעול כראוי. לצערנו לא מעטים חווים את החוויה הלא נעימה הזאת, לעיתים אפילו באמצע הכביש, באמצע שום מקום, ובשעות לא שעות. לאחר שהזמנתם גרר, או אם הדבר קרה בחנייה של הבית זה בדיוק הזמן לחפש איש מקצוע שמבצע קניית רכב במזומן על מנת שגם תוכלו לקבל תמורה מהירה עבור הרכב התקול, וגם תוכלו להתקדם הלאה אל הרכב הבא שלכם. מאיפה מתחילים? מיד תגלו את כל הפרטים.

קניית רכב במזומן – איך זה עובד?

עסקאות של קניית רכב במזון לרוב רלוונטיות כאשר מדובר על רכבים הרוסים שעברו תאונה קשה, תקולים באופן שלא משתלם כלכלית לתקן אותם או פשוט רכבים שיש בהם סכנה סביבתית והם עומדים ללא מעש ומהווים סכנה לסביבתם. הצעד של מכירת רכב לפירוק הוא חכם מאד, ויש מאחריו שתי סיבות פרקטיות:

מחזור תעשיית המתכת

כאשר אתם מוכרים רכב לפירוק, אתם למעשה תורמים למחזור מתכת ובאופן ישיר תורמים לאיכות הסביבה ויש לכך משמעות. בעידן המודרני של היום יש מודעות מאד גבוהה לאיכות הסביבה. אם אתם יכולים גם לשמור על היקרים לכם ועליכם בכך שאתם מוכרים רכב תקול, וגם לשמור על הסביבה, הרי שאתם מוצאים את כל היתרונות בתהליך.

שמירה על בטיחותכם ובטיחות היקרים לכם

רכב שעומד ללא שום תנועה או מעש ברחוב, או בחניה עלול להתלקח ולגרום למפגע סביבתי וגם לסכן את בטיחותכם ובטיחות בני הבית. מה גם שאם אתם עדיין נוסעים עם הרכב על הכביש כאשר הוא תקול, אתם עלולים לעשות תאונה חמורה שתביא לנזקים בגוף, ברכוש ואף למוות. כאשר אתם מעבירים רכב תקול או שאינו בשימוש אל תהליך של מכירת רכבים לפירוק, אתם שומרים על עצמכם, ועל היקרים לכם. כמו גם על אנשים שעלולים להיקלע לסיטואציה במידה והרכב עדיין בנהיגה על הכביש.

חשוב לדעת שאת הצעד הזה יש לבצע אך ורק לאחר ביצוע צעד בירוקרטי משמעותי וחשוב, ועל כן חשוב שתהיו מלווים באנשי המקצוע הנכונים שיובילו אתכם אל תהליך חלק וללא עגמת נפש.

קניית רכב במזומן – איך מורידים את הרכב מהכביש?

 מהרגע שהחלטתם למצוא איש מקצוע לצורך קניית רכב במזומן שירכוש מכם את הרכב חשוב שתגשו אל משרד הרישוי עם כל המסמכים הרלוונטיים ותורידו את הרכב מהכביש. לאחרי כן, יש לוודא שלאיש המקצוע הרוכש מכם את הרכב יש שירותי גרר כי לא תוכלו להעביר את הרכב אל מגרש הפירוק לבדכם היות ואינו רשום יותר במשרד הרישוי. הצעד הזה הוא חכם מאד, כי במידה והרכב לא יהיה רשום, לא תהיינה דרישות תשלום עבורכם ממשרד הרישוי עבורו ואם תתבצע עבירה פלילית על הרכב לא תהיינה תביעות משפטיות נגדכם.

אל תתפשרו על ליווי מקצועי ברמה גבוהה

אמנם לא מדובר בתהליך מורכב מדי, אך גם לא פשוט למי שלא בא מעולם הרכב. שי עסקי רכב היא חברה מהמובילות בישראל בתחום הרכבים. לחברה וותק של מעל 17 שנים וצוות מקצועי ומיומן שישמח לסייע לכם. צרו קשר כבר כעת לפרטים נוספים.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here