מה כדאי ללמוד בשביל להיות נווד דיגיטלי?
קרדיט: 123RF

אם המחשבה על ישיבה מול מחשב במשך 9 שעות במשרד שמואר רק באמצעות אור הפלורסנט ומאוורר רק באמצעות מזגן מעבירה בכם חלחלה, אתם צריכים לקרוא את הכתבה הבאה. בטח גם אתם שמעתם על אותם אנשים שכותבים בלוגים למרגלות הר הפיג'י או מול חופי הטורקיז של תאילנד. אלו שאתם רואים אותם יושבים עם לפטופים בבתי קפה ברוטשילד ושואלים את עצמכם "מה אין להם עבודה?". יש להם עבודה. אולי הכי מגניבה שיש – הם נוודים דיגיטליים. ואם אתם רוצים גם, אני כאן כדי לספר לכם מה שווה ללמוד כדי להפוך לכאלה.

לפני שאספר לכם מה כדאי ללמוד בשביל להפוך לנווד דיגיטלי, כדאי שתדעו אילו תכונות כדאי לכם להחזיק בארסנל שלכם כדי להיות נווד דיגיטלי טוב. אמנם אורח החיים מאוד מפתה, אבל הוא לא מתאים לכל אחד. אלו 5 תכונות מרכזיות שיש לכל נווד דיגיטלי מוצלח:

  1. סבלנות – לפני שאתה מחליט מה ללמוד בשביל להיות נווד דיגיטלי, אתה צריך לדעת שיש לך סבלנות. החל מסבלנות ביצירת שם מספיק חזק בשביל לעבוד עם לקוחות ועד לסבלנות כלפי ה-Wi-Fi שתמיד נתקע בבית הקפה שאתה אוהב לשבת בו.
  2. יכולת ניהול זמן – נוודים דיגיטליים הם עצמאיים לכל דבר שמנהלים לעצמם את הזמן. לפני שאתם בוחרים להיות כאלו, כדאי שתוודאו שיש לכם את היכולת לא לבזבז זמן על שטויות ולהתרכז בעיקר.
  3. מוטיבציה – תחילת הדרך לקראת היותכם נוודים דיגיטליים לא תמיד תהיה פשוטה. אתם צריכים להיות בעלי מוטיבציה גבוהה כדי להשיג לקוחות ואת המטרות שאתם מציבים לעצמכם.
  4. אחריות – נוודים דיגיטליים הם הבוסים של עצמם. לכן, הם אמורים לגלות אחריות כלפי המשימות ולדאוג לבצע את הכל על הצד הטוב ביותר.
  5. הערכה עצמית – זה נכון אמנם לכל תחום, אבל כשאתם צריכים למכור את עצמכם זה אף חשוב הרבה יותר.

חושבים שיש לכם את מה שצריך? מעולה בואו נדבר תכלס. מה כדאי ללמוד בשנת 2020 בשביל להפוך להיות נווד דיגיטלי?

  1. שיווק דיגיטלי ברשתות חבריות – הדבר הראשון שאתם עושים כשאתם פותחים את העיניים הוא להתעדכן מה קרה בלילה בכל הרשתות החברתיות? אתם יכולים לעשות מזה מקצוע. עסקים רבים מחפשים להגיע לקהלים שלהם דרך הרשתות החברתיות ואם תהיו טובים בזה, תוכלו לעשות את זה גם על החוף במקסיקו. תוכלו למצוא הרבה קורסים מקצועיים היום שמלמדים את התחום. אחת המכללות הגדולות שאנחנו ממליצים היא האקריו.
  2. פיתוח אפליקציות – אם אתם אנשים טכניים שיש להם גישה לאפליקציות ולתכנות, זה עוד מקצוע שאתם לא צריכים לשבת במשרד בשביל לעסוק בו. עסקים רבים מחפשים אנשים עצמאיים שייפתחו עבורם את היישום המתאים להם.
  3. עיצוב גרפי – אם אתם אנשים יצירתיים שחולמים עם הרבה השראה, כשאתם חושבים מה כדאי ללמוד כדאי שתשקלו עיצוב גרפי. זה מקצוע מעניין ומאתגר שאפילו מומלץ לעשות אותו במקומות מיוחדים בעולם כך תקבלו הרבה יותר השראה.
  4. תכנות – מקצועות התכנות מתאימים לאנשים שאוהבים אתגרים. שיכולים לקחת את הוויז'ן של הלקוח שלהם ולהפוך אותו למציאות. הם אנשים שאוהבים מחשבים וקוד תכנות ממש לא מפחיד אותם. מקצועות התכנות הם רבים וגם אם לא מצאתם חיבור לאחד מהם תמיד תוכלו לנסות משהו אחר.

מצאתם מקצוע שאתם מתחברים אליו מבין המקצועות האלו? יש לכם את התכונות המתאימות להיות נווד דיגיטלי? קדימה, תחליטו מה כדאי ללמוד ותגשימו לכם חלום. אל תשכחו לשלוח לנו תמונות מהמקומות הכי יפים בעולם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here