מרכז יום לטיפול בהתמכרויות
קרדיט:קנבה

לעמוד מול המראה ולהודות שיש לנו בעיה ושאנחנו מכורים למשהו זה לא צעד פשוט, אך זה שלב הכרחי בדרך לשינוי. אנחנו חיים בעידן מאוד מהיר ומלחיץ, מה שמוביל רבים מאיתנו להתמכר ללא מעט חומרים והתנהגויות שונות. יש מי שמכור לסמים, לאלכוהול, לתרופות, להימורים ועוד. אם גם אתם הגעתם לשלב שבו אתם מודים שיש להם בעיה, רוצים לטפל בה וזקוקים לעזרה, מרכז יום לטיפול בהתמכרויות זו הבחירה הנכונה. מחפשים מקום שבו תרגישו בנוח כבר מפגישת האבחנה הראשונה? הכירו את מרכז מכורים לחיים – המקום שבו יעזרו לכם להתמודד עם ההתמכרות ולהתחיל חיים חדשים. מגיע גם לכם להחזיר את השליטה לידיים שלכם, כך שכל מה שנותר לכם הוא להחליט ולהתקשר אל המומחים של מכורים לחיים.

מה כולל מרכז יום לטיפול בהתמכרויות?

זה תלוי כמובן בשאלה באיזה מרכז יום לטיפול בהתמכרויות אתם בוחרים. בדרך כלל השלב הראשון יהיה שיחת אבחנה. המטרה של שיחה זו היא כמובן להבין מי אתם, עם איזו התמכרות אתם מתמודדים ומה מצבכם האישי. בהתאם לכך ניתן יהיה לבנות עבורכם תוכנית טיפולים שתתאים לכם באופן אישי. הטיפולים כוללים מגוון רחב של שיטות, כמו למשל: שיטת 12 הצעדים, פסיכיאטר שמלווה אתכם, טיפול באומנות, פסיכודרמה, שיטת NLP ועוד הרבה שיטות אחרות. הרעיון ברור, שכן ההנחה היא שהשילוב בין מספר שיטות טיפול זה מה שיעזור לכם בסופו של דבר להתמודד עם ההתמכרות שממנה אתם סובלים.

הכירו את המומחים של מרכז מכורים לחיים

אין ספק שאם אתם מחפשים מרכז יום לטיפול בהתמכרויות, אתם רוצים לפנות אל הטוב ביותר. אין כאן מקום לטעויות, כי אם אתם כבר עושים את המאמץ ומבקשים עזרה, אתם חייבים לקבל עזרה מקצועית ומדויקת שתתאים לכם. כל הסיבות האלה לא משאירות מקום לספק: מרכז מכורים לחיים זו הכתובת הנכונה עבורכם. יש כאן צוות שלם של אנשי מקצוע שמגיעים מתחומים טיפוליים שונים, והם כולם נמצאים כאן בשבילכם. ליצירת קשר אל תחכו למחר והתקשרו כבר עכשיו למספר:  0535999926, כי כאן אתם בידיים טובות ומקצועיות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here