חשיבות השפה האנגלית בקבלה לעבודות בתחום ההייטק
קרדיט freepik

שליטה בשפה האנגלית הינה דרישה יסודית לכל משרה בתחום ההיי טק. מתקשורת בעבודה למערכות בהן עושה שימוש תעשיית ההיי טק, השפה האנגלית הינה כלי חיוני בכל משרה בתחום הנחשק. מעסיקים רבים לא יחשבו לרגע בכלל על העסקת עובד שרמת האנגלית שלא מספיקה לדרישות התפקיד אליו הוא מנסה להתקבל.

החשיבות של השפה האנגלית רק הולכת ומתגברת ככל שמטפסים בסולם ההיררכיה של חברות ההי טק השונות. למשל, מנהל מחלקת פיתוח חייב לשלוט באנגלית ברמה שתאפשר תקשורת עם חברות, לקוחות ועובדים באנגלית. מפגישות עם מחלקות שונות בחברה לנותני שירות מחוץ לארץ, האנגלית מלווה את המשרות הגבוהות בתחום ההיי טק באופן יום יומי. בוגרים של אוניברסיטאות, מכללות ועוד שאינם שולטים בשפה האנגלית פשוט לא יימצאו משרות שלא יידרשו רמת שליטה גבוהה בשפה. בנוסף חברות רבות בתחום ההיי טק בארץ הן חלק מארגונים או חברות בינלאומיים שפועלים במספר מדינות בו זמנית. סיבה נוספת וחשובה לא פחות היא העובדה שעובד היי טק שאינו שולט באנגלית יהיה מוגבל לחלק מאוד קטן של השוק הישראלי.

שפה היא כוח 

הגלובליזציה תרמה רבות לתחום ההיי טק ומובילה תמורות ושינויים שפשוט הופכים כל גוף עסקי שלא מסוגל לתקשר באנגלית ללא רלוונטי לשוק העולמי. בסביבה כזאת עובדים ששולטים באנגלית מוצאים את עצמם פעמים רבות מועסקים בשל היכולת לתקשר באנגלית. פרט נוסף וחשוב מאוד הוא הקוד שאיתו עובדות חברות ההיי טק. שפות קוד שונות כתובות באנגלית ולכן כל עובד היי טק שיירצה לכתוב קוד חייב לשלוט באנגלית, אחרת יהיה זקוק לשינון כמעט בלתי הגיוני ויהיה מאוד מוגבל ביכולת שלו לפתור בעיות בקוד עצמו. מפעולות תכנות לקידום ממומן לעסקים, השליטה באנגלית תספק לכם את הכוח הדרוש להשתלב בתחום ההיי טק היוקרתי ולהתברג לעבודת חלומותיכם. 

אז איך אתם יכולים לשפר את האנגלית שלכם

ישנם מספר פעולות שאתם יכולים לנקוט על מנת להטיס את רמת האנגלית שלכם ולוודא שאתם שולטים בשפה ברמה המותאמת לדרישות שוק ההיי טק העולמי.

צעד ראשון: הרשמה לקורס אנגלית- ישנם מגוון רחב של קורסים באנגלית של חברות שונות אך שום קורס לא משתווה לרמת הקורסים של  i-fal. חברה המתמחה במגוון רחב של קורסים מותאמים באנגלית עם מורים פרטיים ובאמצעות אפליקציה מומלצת ללימוד אנגלית.

צעד שני: הורדת אפליקציה ללימוד אנגלית- אנו רוצים להמליץ לכם על כלי יחסית חדש בשוק לימודי השפות שזוכה בשנים האחרונות לפופולאריות הולכת וגדלה, אפליקציות ללימוד ותרגול שפות. אפליקציה שניתן להתקין על מכשיר הסמארטפון ובעזרתה ללמוד ולתרגל את שפת האנגלית, בכל מקום בו אתם נמצאים. מהדרך ללימודים או בזמן ההפסקה בעבודה אפליקציה מומלצת ללימוד אנגלית היא האפליקציה של i-fal. שתוודא שתהליך הלימוד שלכם יהיה מלווה ביכולת אינסופית לתרגל אנגלית באמצעות אפליקציה חכמה ונוחה לשימוש.

צעד שלישי: לתרגל הרבה- שני השלבים הראשונים חשובים מאוד ברכישה ושליטה בפה האנגלית אך לא יצליחו ללא תרגול יום יומי. לכן מומלץ לבחור בחברת i-fal שתספק לכם שיעורים וסדנאות בלימודי אנגלית, בעזרת צוות המורים הטוב ביותר בארץ והאפליקציה הייחודית שלנו שידאגו ביחד שיהיה לכם מספיק הזדמנויות לתרגל ולשפר את האנגלית שלכם לרמה המיוחלת.

לסיכום 

השפה האנגלית היא כבר מזמן כלי חשוב בעולם הטכנולוגיה והמדיה בארץ ובעולם ואנשים שאינם שולטים בה יפגשו בתקרת זכוכית שתמנע מהם להתקדם ואפילו בכלל להצליח להתברג אל התעשייה היוקרתית. לכן מומלץ להיעזר במגוון הרחב שחברות שונות בשוק מציעות. כמו חברת i-fal שמתמחה כבר שנים רבות בלימודי אנגלית למבוגרים ולילדים ומכשירה אלפי אנשים בכל שנה ומעניקה להם את המפתח לכניסה לעולם ההיי טק ולמשרה משתלמת.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here