HEADER-SHARE

וורדפרס היא כבר מזמן לא רק מערכת לניהול בלוגים, היא מהווה מערכת מתקדמת לניהול מלא של אתרי אינטרנט וכפלטפורמה שאפשר למנף עליה מיזמים ואתרים מכובדים מהשורה הראשונה.

בפוסט הבא תמצאו 7 תוספים מעולים שפשוט חובה בכל בלוג \ אתר מבוסס וורדפרס. התוספים הבאים יעזרו לאתר שלכם להופיע בצורה טובה יותר מול מנועי חיפוש, להפוך את האתר שלכם לוויראלי הרבה יותר, לגרום לגולשים לשתף יותר את התכנים שאתם כותבים וכן להפוך את הוורדפרס לסביבת עבודה מקצועית המספקת לכם נתונים על תנועת הגולשים באתרכם. והכל כמובן… חינם לחלוטין!

1. Smart Layers by AddThis

Smart_Layers_by_AddThis

תוסף מצוין מבית Add This המצוינת המאפשר שיתוף פוסטים, קישור לדפים שלכם ברשתות החברתיות. מעבר לכך התוסף מציע אפשרות לתוכן מוצע אשר צף כאשר גוללים מטה אל סוף הפוסט ושורת פוסטים קשורים בסוף כל פוסט.

צילום מסך:

ADD_THIS

בתוסף תמצאו כמעט את כל האפשרויות שאתם צריכים בתוסף אחד. מאוד מומלץ!

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/addthis-smart-layers/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


2. Simple Share Buttons Adder

Simple_Share_Buttons_Adder

Simple Share Buttons Adder הוא תוסף המאפשר הוספת כפתורי שיתוף מותאמים אישית לכל פוסט ולכל דף. תוסף פשוט מאוד לשימוש, נקי מתוספות מיותרות, פשוט לשתף!

התוסף מגיע עם לוח בקרה נוח לשימוש המציע קוסטומיזציה של כמעט כל פרט, גודל, צבע, מרווחים, כיוון הכפתורים ביחס לטקסט גודל שטח וגודל פונט, כמו כן ניתן להגדיר את הטקסט שיבוא ליד הכפתורים (לדוגמה: שתף עכשיו!).

החלק המגניב בתוסף הזה הוא שניתן להעלות כפתורי שיתוף בעיצוב שלכם, כך שתוכלו להתאים את הכפתורים לעיצוב הכולל של האתר. אחלה תוסף!

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/simple-share-buttons-adder/screenshots/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


3. Flare

Flare

Flare הוא תוסף המאפשר הוספת כפתורי שיתוף צפים שניתן להגדיר אם יופיעו מעל הפוסט, מתחת או גם וגם.

כמו כן ניתן להגדיר אילו תכנים תרצו שיהיה ניתן לשתף.

ניתן להוסיף קישורים לפרופילים שלכם, להתאים אישית את כפתורי הפרופיל החברתי שלכם ואת המראה הכללי של הכפתורים, ולהוסיף כפתורי פרופיל חברתיים לסרגל הצד.

זהו ללא ספק התוסף הקל ביותר לשימוש, המספק כפתורי שיתוף חברתיים וכפתורי פרופיל חברתי.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/flare/screenshots/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


4. Digg Digg

Digg_Digg

תוסף פשוט המאפשר סרגל חברתי צף עם ספירה, אפשרות להטמיע את הסרגל בצורה סטטית גם בראש הפוסט או מתחת. חמוד ופשוט.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/digg-digg/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


5. Facebook

Facebook

זהו התוסף הרשמי של פייסבוק, המציע מגוון תוספי פייסבוק חברתיים לאתר שלכם.
התוסף מאפשר לשייך את אתר הוורדפרס שלכם עם מזהה יישום פייסבוק בחינם כדי לאפשר תכונות מתקדמות כגון שיתוף סטטוסים באופן אוטומטי לציר הזמן בפרופיל שלכם או בדף הפייסבוק של העסקי של האתר שלכם.

התוסף כולל: כפתורי שיתוף, לייק, מומלצים, עקוב, תגובות פייסבוק ועוד.
תוסף זה פותח על ידי פייסבוק, כך שתוכלו להיות סמוכים ובטוחים שהקוד שמאחוריו הוא נקי.

מרגע השקתו סבל התוסף מחוסר פופלאריות בקרב מפתחי וורדפרס עקב מחסור בפיצ'רים בעוד שתוספים אחרים הציעו יותר אפשרויות, פייסבוק השיקה תוסף מאוד מצומצם.

לאחרונה פייסבוק שחררה עדכון גרסה עם פיצ'רים נוספים ומגוונים שלא מביישים את התוספים החלופיים.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/facebook/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


6. Shareaholic

Shareaholic

Shareaholic הינו תוסף המציע גם כפתורי שיתוף וגם סרגל פוסטים קשורים. כפתורי שיתוף בעיצוב ממגנט אשר ניתן להוסיף לפוסטים דפים ולסרגל הווידג'טים.

תוסף נוח ובולט שמתלבש נהדר בכל אתר וורדפרס.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/sexybookmarks/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


7. ShareThis

ShareThis

ShareThis הוא תוסף חלופי נפוץ מאוד לשילוב כפתורי שיתוף חברתי והודעות וורדפרס, התוסף מאפשר שיתוף מבלי לצאת מהדף. ניתן להטמיע אותו איך ואיפה שרוצים, תוסף מאוד פופולארי.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/share-this/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


7. Share Buttons by E-MAILiT

Share_Buttons_by_E-MAILiT

תוסף נחמד ופשוט המאפשר להטמיע סרגל שיתוף מעל או מתחת לפוסטים. אין בו יותר מידי אפשרויות, נקי מפיצ'רים מיותרים, קל ופשוט לשימוש.

[su_button url="http://wordpress.org/plugins/e-mailit/" target="blank" style="flat" background="#C06684" color="#FFFFFF" size="5" wide="no" center="no" radius="0" icon="icon: download" icon_color="#FFFFFF" text_shadow="none"]עמוד ההורדה[/su_button]

 


עכשיו תורכם!
מכירים תוספי שיתוף חברתיים טובים?
שתפו אותנו בתגובות!

 


השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here