HEADER-OPTIMAZE

ללא אופטימיזציה, האתר שלך יהיה עוד נקודה זעירה של מלח ביקום. רוב הסיכויים הם שהשוק שלך מפוצץ במתחרים, וכל יועץ SEO מבקש אלפי שקלים בחודש רק עבור החבילה הבסיסית. אתה תלמד שההוצאה הגדולה הזאת היא מיותרת להתחלה, אתר מקודם טוב עם תוכן לא מושקע או גרוע יעניק לך את התוצאה ההפוכה. מתחילים לבנות נכון.

הנה כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי להתחיל:

 

אופטימיזציה של כותרות הדפים שלך

הוספת כותרות מטא לדפים שלך היא הדבר הראשון והפשוט ביותר שאתה צריך לעשות כדי לאפשר למנועי חיפוש לדעת “היי, אני כאן, ואני רלוונטי למילת מפתח זו”.

כל מומחה קידום אתרים יגיד לך שלפני שמתחילים הם צריכים למצוא מה הן מילות מפתח הרלוונטיות עבור האתר שלך. למען האמת, זה משהו שאתה יכול לעשות גם בעצמך. אם התעשייה שלך היא מסוימת (או ספציפית), אתה בוודאי יודע את זה טוב יותר מכל יועץ.

תעשה קצת מחקר וגלה מה הן מילות המפתח הרלוונטיות ביותר לאתר שלך. שים לב לכותרות הדפים של המתחרה שלך, למשל. מלבד זה, כדאי להתמקד במילות מפתח “ארוכות זנב”, אשר כרוכות מילים כמו ביטוי והם יותר ספציפיות לנושא מסוים (3 או 4 מילים). מילות מפתח ארוכות זנב מומרות בצורה טובה יותר, וקלות יותר לדירוג.

 

יצירת קישורים “טבעיים”

כל בעל אתר אינטרנט יודע או שמע על יצירת קישורים, המטרה היא בעצם שקישור לאתר שלך יופיע בכמה שיותר אתרים. השיטה הנכונה לעשות את זה טוב השתנתה באופן דרמטי בשנים האחרונות, שיטה לא נכונה יכולה לפגוע בך.

לאחרונה, האלגוריתמים של גוגל פיתחו דרך לגילוי קישורים “לא טבעיים” כמו קישורים מסוימים בתשלום, טקסטים עוגנים מוגזמים וכו’. זה יכול להיות מסובך עבור מקדם אתרים מתחיל, אבל השורה התחתונה היא שקישורים לא אמורים להתפרסם בדחיפה. הם צריכים לקרות באופן אורגני, וכדי להצליח להשיג כאלה ולהשיג קישורים טובים דרושה הרבה עבודה בתוכן שאתה יוצר.

רעיונות גדולים לבניית קישורים טבעיים כרוכים בכתיבת הודעות אורח בבלוגים מעניינים, פעילות מדיה חברתית מוצלחת (ובניית עוקבים) ולהתחבר עם בלוגרים בעלי תחומי עניין יחסיים. בלוגים בעלי תנועת גולשים גבוהה הם כאלה בעיקר בגלל התוכן שלהם, וזאת הסיבה שמבקרים בהם לעיתים קרובות יותר. אם המטרה שלך היא מעניינת – וקשורה לתחומי העניין של הבלוגרים – רוב הסיכויים שהם ירצו לדבר עליך. כך תיצור דיבור עליך ברשת.

 

לרתק באמצעות תוכן

מלבד כתיבת תוכן בבלוגים אחרים, אתה צריך לכתוב תוכן מעניין גם באתר האינטרנט שלך. בזמנו, כתיבת תוכן באתר האינטרנט שלך יכלה לכלול אוסף של ג’יבריש ודקדוק גרוע. כל עוד מילות מפתח ממוקדות נדחסו לשם איכשהו, היית מקבל דירוג טוב במנועי החיפוש. הימים האלה חלפו. כיום, יצירת תוכן מרתק היא שתבדיל בינך לבין המתחרים שלך.

החל בגרפיקה טובה, וידאו בלוגינג ועד לסיפורים מעוררי השראה, אתה חייב להכניס את עצמך לשם. תאמר משהו נועז. כתוב על דברים שלאנשים אכפת. צרף תמונה מעוררת השראה. תגרום לקהל שלך לצחוק, לבכות … תגרום הקוראים שלך להזדהות עם החוויה שלך. זו העצה החזקה ביותר לאתר מסחר אלקטרוני שאפתן: התחל עם בלוג יומי, ייצר לעצמך עוקבים, ולאחר מכן שלב את סל קניות על גבי האתר שלך. אם ניקח את האנלוגיה של הביצה והתרנגולת, תוכן הוא בהחלט הביצה – שם הכל מתחיל.

ברגע שתיישם את השיטה, אתה תתחיל לראות את הגידול בתנועה, עניין עמוק יותר במוצרים שלך אשר יובילו בסופו של דבר למכירה. ברגע שאתה מתחיל לראות עלייה במכירות שלך, זה הזמן להשקיע את הרווחים שלך על אסטרטגיות חדשות לגידול נוסף בתנועה – מסעות פרסום, שיווק שותפים, חברות ייעוץ לקידום אתרים וכו’.

זה קשה, אבל אפשרי! אחרי הכל, זה שווה את זה, לא?

שתףShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here