כיום לכל עסק שיש לו אתר אינטרנט יש לו גם עמוד פייסבוק. ישנם אפילו בעלי עסקים הפותחים ישירות עמוד פייסבוק וזאת מכיוון שמדובר בפעולה חינמית פשוטה שקל יותר לעשות מאשר לפתוח אתר. לא נכנס כעת למה יותר אפקטיבי לעסק שלכם מבחינת שיווק ופרסום אולם כאשר מדובר בפייסבוק ישנה חשיבות עליונה לוויזואליות המוצגת לגולשים שכן העיצוב המקצועי של העמוד הוא הפנים של העסק שלכם וזה גם הדבר הראשון שהגולש רואה.

מהו קאבר לדף עסקי?

הקאבר הוא בעצם תמונת הנושא של העמוד העסקי. זו התמונה הגדולה שאתם יכולים לראות בראש כל דף עסקי בפייסבוק. תמונה זו היא בדרך כלל הדבר הראשון שהגולש נחשף אליו וזו מושכת לו את העין. מדובר בשטח פרסום לכל דבר שהעסק צריך לנצל בכדי לקדם משהו.

כיצד בנוי קאבר לדף העסקי?

הדף העסקי כולל תמונת פרופיל, תמונת נושא ולשוניות. תמונת הנושא תהיה בגודל 315×851 פיקסלים ותהיה באופן קבוע בראש העמוד. בעבר מבנה הדף היה כזה שתמונת הפרופיל הסתירה חלק מהעמוד. כאשר המשתמש גולש עושה שימוש באתר הפייסבוק בשפה האנגלית תמונת הפרופיל הייתה בצד שמאל. בעברית התמונה הייתה בצד ימין. כיום תמונת הפרופיל כבר לא מסתירה חלק מתמונת הנושא ופייסבוק בהחלט השתפרו בעניין הזה.

תמונה מקצועית ומעוצבת או תמונה חינמית?

ישנם אנשים שכדי לצאת לידי חובה ושתהיה להם תמונת נושא מעלים פשוט תמונה חינמית וחותכים אותה באמצעות המערכת של פייסבוק לגודל ולמיקום המותאמים מבחינתם. זוהי בהחלט אפשרות טובה אם אין לכם תמונה כלל אך אם אתם יכולים להשקיע מעט כסף לטובת עיצוב מקצועי של תמונת הנושא הרי שרק תרוויחו מכך.

אז לשאלה האם כדאי להוציא כמה מאות שקלים למעצב שיכין עבורכם קאבר מעוצב ומקצועי לעמוד העסקי שלכם – התשובה יכולה להיתלות רק בתוצאות של סקר שנערך בשנת 2014 בקרב עסקים קטנים העולם. סקר זה מציג על למעלה מ80% מהעסקים שהחלו להשתמש בתמונת נושא ראו עלייה במכירות ובהצלחת העסק, כמו גם עלייה מתמדת בכמות הלייקים לעמוד. 95% מאותם בעלי עסקים מאמינים שהתמונה היא חלק קריטי ביותר להצלחת הדף העסקי וכי מעל 70% מאותם בעלי עסקים חוו עלייה גם במעורבות של האוהדים בעמוד (תגובות, שיתופים ועוד).

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here