pixbaby

פיתוח אפליקציה כוללת מסע מורכב ומסועף, שיש הטוענים שאינו נגמר כמעט אף פעם משום שתמיד יש לאן להשתדרג ולהתפתח בפיתוחה של האפליקציה. בשוק האפליקציות ישנן מיליוני אפליקציות ומדובר בשוק תחרותי במיוחד. לכן, כדי לייעל את פיתוח האפליקציה הנה מספר טיפים חשובים.

מדריך הטיפים

כמו בכל תכנית עסקית, השלב הראשון והחשוב ביותר הוא הגדרת חזון. כך תוכלו לדייק את תהליך הפיתוח. זה הזמן להחליט מהי מטרתו העיקרית של התוצר? אילו צרכים הוא בא למלא? במה הוא שונה ונבדל מתוצרים אחרים בשוק? זו שאלה שחשוב מאוד להתעכב עליה, שכן מדובר בשוק תחרותי במיוחד. ככל שתמקדו את בניית אפליקציות באופן מדויק יותר, תוכלו להגיע לתוצאות איכותיות ומדויקות יותר בהתאמה.

טיפ חשוב נוסף הוא להגדיר ולהציב יעדים מדידים ומוגדרים בכדי שתוכלו לדייק את החזון ולהתקדם באופן הדרגתי אל מימושן. החליטו מהי רמת ההכנסות שתרצו להגיע אליה, במידה שהאפליקציה בתשלום או משת"פים עם מפרסמים ומשווקים, מהו אחוז המשתמשים שיתקינו את האפליקציה וישתמשו בה, מהו טווח השימוש הרצוי באפליקציה וכן הלאה.

כדי לכוון את התהליך באופן הנכון, אתם זקוקים למנהל פרויקט. ככזה, עליו להיות לא רק בעל הכישורים הטכנולוגיים הנכונים, אלא עליו להיות מערכתי, בעל יכולות ניהול ושותף לחזון שלכם. כך, מטרת הפרויקט תהיה בבת עיניו והוא יהיה אחראי על ליווי צוות הפיתוח. הוא יהיה זה שיגדיר את סדרי העדיפויות, ישים את הדגש על שלבי העבודה החשובים, ידייק את נקודות הפיתוח והתכנות החשובות וההכרחיות לבין אלו שניתן להמתין איתן.

ישנה חשיבות רבה לכך שצוות הפיתוח יכלול מומחה חוויית משתמש UI, UX כדי שתהיה התמקדות בהיבטים הטכניים מנקודת המבט של הלקוח – האם העיצוב ממוקד לקהל היעד? האם חווית המשתמש היא איכותית ומוצלחת, האם הפלטפורמה נוחה דיו לשימוש? זכרו שברגע שהמשתמש מזהה כשל כלשהו באפליקציה, קרוב לוודאי שהוא ימשיך הלאה לאפליקציה הבאה.

מומלץ מאוד טרם השקת האפליקציה, להתעכב על שיווק אפליקציות. מומלץ ליצור באזז שיווקי מספק בכדי שהמשתמשים הפוטנציאליים יעקבו אחר מועד ההשקה. כך, אתם מיידעים את המשתמשים על אפליקציה עתידית, מסבירים את יתרונותיה ויוצרים ציפייה. רצוי להפיץ תוכן שיווקי בפלטפורמות רבות – בלוגים, פורומים, דפי נחיתה ייעודיים וכן הלאה.

יש לכם שאלות נוספות ורוצים להתייעץ? בקרו באתר שלנו ונשמח לסייע.

ולסיכום, כדי שהתהליך יעבור באופן החלק ביותר, חשוב שתבחרו חברת פיתוח אפליקציה שרמת אמינותה ומהימנותה גבוהות בדיוק כמו יכולותיה הטכניות. כך, תוכלו לדעת שאינכם לבד בתהליך.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here