עיצוב לוגו לחברה הוא שלב נחוץ וחשוב לשיווק עצמי, המשפיעה על התפתחות החברה בעתיד.
למרבית בעלי העסקים אין רקע בעיצוב הלוגו, ומסיבה זו הם פונים למעצב מקצועי אשר יעשה עבורם את העבודה. עם זאת, ללא ידע בסיסי על עיצוב לוגו, בעל העסק יכול להיות מרומה על ידי מעצב זול ולא מקצועי. לכן, נציג בפניכם 5 טיפים לעיצוב לוגו מקצועי שיעזרו לכם להבדיל בין עבודת מעצב טובה יותר לעבודה טובה פחות.

גופן לוגו מקצועי

גופן הלוגו הוא "שפת הגוף" של הלוגו, הוא זה שמביע את אופי החברה ומשפיע על קהל היעד שלה. לדוגמה, בנק אשר ישתמש בגופן דק ולא בולט, יצור רושם של מקום שאי אפשר לבטוח בו ולהשקיע בו את הכסף האישי.

פשטות

הכלל העיקרי בכל תחום עיצוב הלוגו הוא שמירה על פשטות, כדי לשדר תחושה ייצוגית ועניינית. רבים מאמינים שלוגו מסורבל ומורכב הוא נחשב יותר כבעל ערך, אך, למעשה, גיבוב של עיצובים עלול לשדר חוסר מקצועיות.

אפיון

הלוגו הוא הפנים של החברה. הוא מתנוסס על כרטיסי הביקור הקטנים ועל המעטפות הנשלחות לעובדים וללקוחות. משום כך, מומלץ לעצב לוגו אשר יאפיין את החברה, את חזונה ואת השירותים שהיא מעניקה לכלל הציבור.

הלוגו הוא מצויר, לא מצולם 

חברות קטנות ומתחילות נוטות לבחור לוגו שנראה "ראליסטי" (מצולם) ולא מצויר. לוגו מסוג זה יוצר רושם מרוחק יותר, הלקוחות נוטים להתחבר אליו פחות, והוא עלול להקשות על החברה להתפתח ולהגיע ליעדיה.

הליטוש האחרון

הסוד המקצועי של האומנים הוא "הסרת כל היתר", זאת אומרת כל החלקים שאינם מתקשרים ללוגו מוסרים, מכיוון שהם תופסים שטח ומסבים את תשומת ליבם של הלקוחות לכיוון הלא נכון.

מרבית מנהלי החברות הגדולות מעדיפים לחסוך במחיר ובמעצב על מנת לקבל לוגו זול, אך לא כולם מבינים את משמעותו של הלוגו או את חשיבותו לעסק. משום כך, מומלץ לבחור מעצב מקצועי עם תיק עבודות קיים על מנת שתוכלו להתרשם. חשוב מאוד לא להתבייש להגיד "לא" במידה ונראה לכם שהלוגו לא מקצועי, או שלא מתאים לכם, תזכרו תמיד שהלוגו הוא הפנים שלכם ושל החברה.

שתףShare on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestEmail this to someone

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here