Credit: Pixabay.com

כולנו רוצים לקנות מוצרים איכותיים אך במחירים כמה שיותר זולים. לא תמיד זה כל כך קל לנו לאסוף את המידע הדרוש ולדעת כמה יעלה לנו המוצר במקומות או חנויות או אחרים. זאת בגלל שברבים מבתי העסק מבקשים מאתנו להגיע באופן פיזי אל החנות כדי להתרשם ולקבל הצעת מחיר ולא תמיד יש לנו את הזמן לעשות את כל הטיולים האלה כדי לקבל את כל המידע. אז כאן יש לנו את האפשרות לקבל הצעת מחיר דיגיטלית של בתי עסק שכבר התקדמו לפלטפורמות האלה, כאשר זה מקל עלינו מאוד את כל ההתנהלות בכל מה שקשור לנושא של סקר מחירים.

מילוי טפסי pdf

טפסים שאנחנו ממלאים בדרך כלל הם טפסים השמורים כפורמט של PDF. קבצים של PDF הם קבצים שנשמרים כמו תמונה. כלומר הפורמט לא משתנה וגם אם נעביר את זה במייל או בכל פורמט אחר, עדיין הצורה של המסמך תישמר אותו הדבר.

היום, כשיש את האפשרות של מילוי טפסים באמצעים מקוונים, הרי שיש צורך להתאים את הטפסים הללו על פי המטרות הללו של מילוי מקוון של המסמכים. מסמך מקוון הוא טופס חכם והוא צריך להיות עם אפשרות של מילוי בצורה קלה וזמינה כאשר כל אחד יוכל למלא אותו בצורה קלילה בלי בעיות. לטובת זאת יצרו מילוי טפסי pdf.

יש לזכור שהאפשרות הזו של מילוי טפסים באמצעים מקוונים, אמורה לתת את המענה לכל הרבדים באוכלוסייה. יש אנשים מבוגרים שפספסו איכשהו את הרכבת מבחינת הבנת הטכנולוגיה וכשהם צריכים למלא טופס דיגיטלי הם מסתבכים ולא ממש יודעים איך להסתדר עם זה. הטופס המקוון חייב להיות ידידותי ונגיש לשימוש ולמילוי.

חתימה דיגיטלית על הסכם

הרבה דברים מתנהלים היום מרחוק בלי שיהיה עלינו לצאת לשם כך מהבית. אך בכל זאת היו דברים שלא ממש היו מקובלים עד לפני זמן לא רב. הקורונה שהתארחה אצלינו בשנה האחרונה שינתה את כללי המשחק. מכורח המציאות לא יכולנו לצאת מהבית או להתרחק ממנו יותר מידי. לעיתים שהינו בבידוד או שאולי אפילו היינו חולים בקורונה, כך שנאלצנו להתגמש ואנשים שעשו אתנו עסקים נאלצו גם כן להבין שאי אפשר לחייב אותנו לצאת לצורך קיום פגישה עסקית וחתימה על הסכמים.

כך נולדה האפשרות של

, כאשר אנחנו יכולים לנהל את העניינים הכי מורכבים שלנו גם דרך פלטפורמות דיגיטליות מרחוק. פנו אלינו אל אי פורמס, הדרך להטמיע הרגלים דיגיטליים חדשים.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here