קרדיט: ״דיינבוק"/יח״צ

 שני לפטופים עסקיים חדשים הצטרפו היום לקו ה- Portégéשל חברת דיינבוק: ה- Portégé X30L-J ששוקל 906 גרם וה- Portégé X40-J. שניהם  מצויידים במעבדי הדור ה-11 של אינטל ומפגינים עיבוד גרפי מהיר, חיי סוללה ארוכים ועמידות בתנאי שטח.

קרדיט: ״דיינבוק"/יח״צ

המחשבים יגיעו בכמה וריאציות של מעבדי i3, i5 ו-i7  והם זמינים עם המעבד הגרפי Intel Iris X שמספק רמות ביצועים האופייניות בעיקר במחשבים גרפיים יעודיים. הם מציגים מגוון אופציות מסך, כולל מסך מגע FHD InCell ופילטר שמאפשר להסתיר את המוצג על המסך בלחיצת מקש מפני עיניים חטטניות בעבודה במקומות ציבוריים כמו בתי קפה ושדות תעופה. בשני הדגמים ניתן לפתוח את המחשבים ב-180 מעלות לתצורה שטוחה על השולחן לטובת עבודה קבוצתית. המקלדת בשני המחשבים מוארת מאחור ומשטח המגע מספק ׳תחושת זכוכית׳.

קרדיט: ״דיינבוק"/יח״צ

המחשבים תוכננו לעמוד במבדקים הצבאיים הנוקשים ביותר – בתקן MIL STD 810G ומעניקים שלוות נפש וידיעה שהמחשבים ימשיכו לעבוד כרגיל בכל התנאים ו מערכת הקירור החדשה Airflow, שומרת על המחשבים בטמפרטורה אופטימלית.

 

שני הדגמים החדשים מפגינים זמן חיי סוללה מרשים ביותר, עם עד 15 שעות בדגם X30L-J ועד 14 שעות בדגם  X40-J. בנוסף המטען המהיר מספק טעינה של 40% מקיבולת הסוללה בתוך חצי שעה, כך שזמן סוללה לא יחסר. בשניהם יש גם אופציית instant-on – לצמצום הזמן להתעוררות ממצב ׳שינה׳.

קרדיט: ״דיינבוק"/יח״צ

הדגמים החדשים מצטרפים לקו המחשבים של dynabook, שעומדים בדרישות ה- Secured-core של מיקרוסופט שמבטיות עמידות בפני התקפות סייבר. המחשבים בנויים תוך שילוב של שימוש ב-BIOS פרי פיתוח עצמאי של dynabook בתוספת חומרה ותוכנה ייעודיות ומוכוונות אבטחה מרגע פתיחת הקופסא. כל מחשב מצוייד בהצפנה ברמה ארגונית, זיהוי פנים וטביעת אצבע וסוגר למצלמת הרשת להבטחת פרטיות. הלפטופים גם מגיעים עם חריץ נעילה פיזית לטובת שקט נפשי כשצריכים להשאיר אותם רחוק מהעיין ובשניהם יש תכונת מסך FHD Privacy שמסתירה את המידע שעליו מהסביבה בלחיצת מקש.

קרדיט: ״דיינבוק"/יח״צ

כמו ברבים מהניידים של dynabook, גם הקו החדש מגיע עם תוכנית ה- Reliability Guarantee המבוססת על האמון המוחלט של החברה במחשבים שהיא מייצרת ואחוז תקלות החומרה המאוד נמוך שיש לה. משמעות האחריות: במידה ויש תקלת חומרה (שבמסגרת האחריות) בשנה הראשונה לרכישה – המחשב יתוקן חינם במסגרת האחריות והלקוח יקבל את עלות המחשב בחזרה. המחשבים יהיו זמינים החל מנובמבר 2020, באמצעות חברת ׳מפעיל׳.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here