בואו נודה באמת, גם אתם כבעלי עסקים משתמשים באופן יום יומי בסלולרי, בטאבלט או במחשב הנייד שלכם במטרה לרכוש שירותים או מוצרים מסוימים שאתם זקוקים להם לשיפור העסק שלכם, או למטרה פרטית. כמו רבים אחרים, גם אתם לא תשקיעו זמן באתר אינטרנט שמהרגע שנכנסתם אליו, לא הצליח למשוך את תשומת ליבכם או ליצור בכם סקרנות. כעת חשבו על האתר שלכם; האם הוא מעוצב בצורה ייחודית ומושכת? כיצד מקבל את פני הגולשים שלכם?

אחד הפרמטרים להצלחה פוטנציאלית של אתר אינטרנט, הוא עיצוב לוגו מושך וייחודי – גם אם הגולשים בסופו של דבר לא יתעניינו בשירות או המוצר שאתם מציעים, הלוגו שהצבתם באתרכם – אם עוצב בצורה הנכונה והיעילה ביותר – יגרום להם לשהות באתר שלכם זמן רב יותר. עליכם לזכור, שהלוגו הוא קבלת הפנים, הדבר הראשון שהגולשים שלכם נתקלים בו בכניסתם הראשונה לאתר, ועליו להיות לא רק יפה ומושך אלא גם רלוונטי לנושא בו האתר עוסק.

עיצוב לוגו האתר כמקפצה למיתוג העסק

לפני שנפרט על הקשר האדוק שבין עיצוב הלוגו שלכם ובין מיתוג העסק, כדאי אולי להסביר מהו בעצם מיתוג; מדובר בחוויה שהמוצר או השירות שלכם מעביר, כולל שלב קבלת השירות מהחברה. החוויה מורכבת מרגשות וערכים שהלקוח קולט מהחברה אליה פנה. כחלק מהמיתוג כולו, מתפקד הלוגו כשומר הסף של אתר האינטרנט, והוא מקבל את פניהם של הגולשים ויוצר אצלם תחושות באופן אוטומטי. השילוב בין שניהם מייצר נוסחה בטוחה להצלחת העסק, מהסיבות הבאות:

  • חוויה וויזואלית מרהיבה – לא בכדי נאמר שהיופי נמצא בפרטים הקטנים, וכיום מעצבים משקיעים זמן רב גם לעיצוב של הצללות או תמונות. כמובן, יש לזכור שלפני שאנו מעמיקים לפרטים הקטנים יש לבחון את קונספט המוצג, הפירמה או השירות, ואת הקמפיין שהם מבקשים להוציא לפועל. על הלוגו והמיתוג להיות מותאמים לכך, לדוגמא; אם מדובר במסעדה איטלקית יקרה, המיתוג שלה יהיה שונה לחלוטין ממזללה חלבית.
  • שינויים ודינאמיות בתחום העיצוב הגרפי – אם בעבר לימודי העיצוב הגרפי התמקדו ברכישת כלים ליצירת תוצרים גרפיים; למידת תכנות, כלים גרפיים, פיתוח היצירתיות האישית, כיום ענף העיצוב הגרפי מתמקד גם בהבנה שעיצוב ומיתוג הם בלתי נפרדים, ומקנה כלים להבנת עולם התקשורת, השיווק והפרסום.
  • יצירת בידול – בעל עסק שלא פועל למיתוג העסק, ימצא עצמו מהר מאוד בתחתית. הסיבה היא, שהלקוחות שלנו הפכו חשדנים יותר, ובררנים יותר ועלינו לשאוף לספק להם משהו שונה ומיוחד שיהיו בטוחים שלא יוכלו למצוא אצל אף מתחרה אחר.

אל תפחדו להתבלט

אנחנו מוקפים בהם; בדרכים, במרכזי הקניות, בפרט ברחבי רשת האינטרנט – לוגואים נמצאים בכל מקום ובעלי העסקים נלחמים במטרה להיות הכי מיוחדים, הכי מקוריים, והכי מתקדמים. מובן שלא כולם מתמצאים בתוכנות העיצוב, ובדיוק כאן אנו נכנסים לתמונה – הניסיון העצום שלנו בתחום, הופך אותנו לכתובת הטובה ביותר עבורכם להצלחה בטוחה. לאחר שנאפיין את העסק שלכם, נבצע מחקר מקיף בשוק לאיתור מתחרים פוטנציאליים ונבין מה בדיוק הדרישות והציפיות שלכם, המעצבים שלנו ייגשו לעבודה וייצרו עבורכם לוגו מקורי וייחודי, כזה שהגולשים שלכם פשוט לא יוכלו להתעלם ממנו. צרו קשר עוד היום עם לוגונט, מקבוצת לאוס מדיה ואינטראקטיב – לא תאמינו כמה גבוה תוכלו להגיע!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here