הפוקט

למי לא קרה שהוא התחיל לקרוא מאמר מעניין באינטרנט, ופתאום הוא היה צריך לקטוע את הקריאה שלו בצורה מפתיעה? כולם מכירים את זה, אך המאמר שהבטחתם לעצמכם שתשלימו את הקריאה שלו, נאבד רחוק מאוד בהיסטוריה של האינטרנט, ולא באשמתכם, אלא בגלל שהעדכונים עובדים קבוע, וקבוע שאתם מעדכנים את הפרופיל בפייסבוק, ואנשים מעדכנים, וככה דברים ישנים חוזרים אחורה במן. מה צריך לעשות בשביל שזה לא יקרה? לא תצליחו להתמודד עם זה, אבל אם אתם רוצים לשמור כתבה מעניינת שראיתם, התקינו את תוסף הפוקט, היישר אל הדפדפן שלכם.

מדוע כדאי לעשות את הדבר הזה?

מסיבה פשוטה, שהמאמר שאתם קראתם לא התחלתם אותו סתם, והוא יכול להיות משמעותי מאוד עבורכם, לכן אם אתם רוצים להמשיך לצבור מידע חיוני, הורידו את התוסף של גוגל כרום, הפוקט.

מי צריך את תוסף הפוקט?

כמעט כולם זקוקים לתוסף הזה, וביניהם אתם גם צריכים אותו, והסיב לכך היא שהתוסף יכול לשמש אתכם לשמירה של דברים חיוניים שסביר להניח לא יחזרו על עצמם.

לאילו עוד מקרים צריך את התוסף?

מקרה נוסף הוא שאתם תראו חומר שיהיה שימושי עברכם בעתיד, או שימושי לכם לפעמים חוזרות. קחו לדוגמה מדריך לאפיית עוגה שראיתם, אך כעת אתם במהלך פגישה או נסיעה באוטובוס, ואין לידכם את מה שאתם צריכים. במקום לבזבז את כל הזיכרון שלכם בראש, או הדפים, ולרשום את המתכון, אנו ממליצים לכם לשמור עליו בפוקט.

מדוע כדאי להוריד את התוכנה?

ראשית, התוכנה איננה תופסת הרבה מקום בזיכרון, ככה שיש לכם את האופציה לעשות הרבה שמירות נתונים. דבר שני, אתם יכולים להגיד להתראות לסימניות שנמצאות בלשונית המועדפים, שהיא מקור מספר 1 לתקיעות ברשת. אם אתם רוצים שהאינטרנט שלכם יעבוד בצורה חלקה יותר, כדאי לכם להתקין תוסף שיעמיס על עצמו, ולא על הדפדפן.

למי היא נגישה?

התוכנה נגישה לכולם, והיא בחינם. תוסף חינמי שיכול להביא לכם ערך רב, ולחסוך לכם הרבה סימניות, ולרכז את כל החומר שלכם במקום אחד. כנסו כעת לדף הורדה, ותיהנו מתוסף לעניין.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here