HEADER-YOUTUBE

למרות ש-YouTube הוא פלטפורמה מצוינת להעלות ולשתף קטעי וידאו, לעתים קרובות עסקים נמנעים מזה בגלל הסרטונים הקשורים שמופיעים בסוף הסרטון. לפעמים קטעי וידאו קשורים עשויים לקדם את המתחרים. לאחרונה, שאל אותנו אחד הגולשים איך ניתן להסיר סרטונים קשורים המופיעים בסוף סרטוני יו-טיוב. במאמר זה נראה לך כיצד לבטל את הסרטונים הקשורים בוורדפרס.
שימו לב: אנו ממליצים למשתמשים שלנו אף פעם לא להעלות באופן ישיר קטעי וידאו לוורדפרס, מומלץ להשתמש באתרי שיתוף וידאו כמו YouTube ו-Vimeo כדי לחסוך ברוחב פס ולהבטיח חוויית משתמש טובה יותר.

להלן שתי דרכים, ידנית וגורפת. הידנית תתאים לאתרים שמעלים מעט סרטונים והאוטומטית תתאים לאתרים שמעלים הרבה סרטונים, בכל מקרה ההסרה הגורפת מומלצת יותר כיוון שהיא מונעת מאיתנו התעסקות מיותרת בזה.

 

הסרת סרטונים קשורים באופן ידני

על מנת למנוע מסרטונים קשורים להופיע בסוף הסרטון פשוט הוסיפו  ?rel=0 בסוף הקישור שאתם רוצים להטמיע, לדוגמה: http://www.youtube.com/watch?v=oRdxUFDoQe0?rel=0.

 

הסרת סרטונים קשורים באופן גורף

אם אתם מטמיעים הרבה קטעי וידאו של YouTube באתר שלכם, אז אולי כדאי לפשט את התהליך על ידי שימוש בפתרון האוטומטי שמשבית את קטעי וידאו הקשורים בכל האתר. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להתקין ולהפעיל את תוסף Hide YouTube Related Videos.
אין צורך בשום הגדרה לתוסף הזה, פשוט הוסיפו קטעי וידאו כאוות נפשכם והתוסף ידאג שלא יופיעו סרטונים קשורים.


השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here