כיצד תוכל לבדוק אם גוגל ביצעה סריקה ידנית על האתר שלך?

האם אתה יודע כיצד גוגל מחליטה איזה אתר צריך להיות מדורג במקומות 1, 2, 3 וכן הלאה עבור כל מילת מפתח נתונה?

ובכן, יש להם אלגוריתם לזה.

אבל כידוע, האלגוריתמים אינם מושלמים. זו הסיבה שגוגל מנסה כל הזמן לשפר אותו.

אחת הדרכים שהם מנסים לשפר את האלגוריתם שלהם היא באמצעות מצבי איכות חיפוש.

מהו טווח איכות חיפוש?

בגוגל יודעים שהם תמיד יכולים לשפר את תוצאות החיפוש שלהם. ואחת הדרכים היא לגרום לבני אדם לבדוק את הרישומים שלהם עבור כל מילת מפתח נתונה.

אז בכל רחבי העולם יש ל- Google אנשים הסוקרים אתרים באופן ידני. והם בודקים כל אתר על סמך הנחיות אלה, מסביר עדי אלון מסוכנות Adirom-tech , לקידום ובניית אתרים.

זה קצת ארוך ומסורבל, אך חשוב שמערכי האיכות לא ישפיעו ישירות על הדירוגים.

במקום זאת הם נותנים משוב למהנדסים המקודדים את האלגוריתם כדי שיוכלו להפוך אותו לרלוונטי יותר למחפשים.

כעת, השאלה האמיתית היא, איך אתה יודע שהאתר שלך נבדק?

ראשית, אני רוצה שתתחבר לחשבון האנאליטיקס שלך => קהל => סקירה כללית.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

לאחר מכן לחץ על "הוסף פלח."

המסך שלך אמור להיראות כך:

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

לחץ על "+ פלח חדש." ובחר לו שם

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

המסך שלך צריך להיראות כמו התמונה שלמעלה.

אני רוצה שתלחץ על "תנאים", שנמצא תחת תווית הניווט "מתקדם". לאחר שתעשה זאת, מלא את הכל בהתאמה למסך שלמטה ולחץ על "שמור".

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

רק וודא שכאשר אתה ממלא את הטבלה אתה לוחץ על כפתור "או" ולא על כפתור "ו". וודא שאתה בוחר "מקור" עבור העמודה הראשונה.

כעת, לאחר שיצרתם את הקטע החדש, הגיע הזמן לבדוק אם בעלי איכות מעניקים צפו באתר שלכם.

כיצד לאתר דירוג איכות

כשאתה נמצא ב- Google Analytics, תרצה לוודא שאתה בוחר את הקטע שיצרת זה עתה.

אם תעתיק את המסך שלי, היית מכנה אותו "הערכת מנועי חיפוש." וכשאתה בוחר אותו, סביר להניח שתראה גרף שנראה דומה לתמונה למטה.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

תבחין כי לא הוענקו לאתר שלי יחס של איכות במהלך תקופת הזמן שנבחרה, דבר שהוא נפוץ למדי, מכיוון שהם לא מבקרים באתר שלך מדי יום, ובמקרים רבים הם לא מגיעים לעתים קרובות בכלל.

הדבר האחר שתבחין הוא שלצד הכותרת "סקירת קהל", יש סמל מגן צהוב. אם הסמל שלך ירוק, אז זה טוב.

צהוב פירושו שגוגל דוגמים את הנתונים שלך.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

אם אתה רואה את הסמל הצהוב, צמצם את טווח התאריכים שלך ובסופו של דבר תראה מגן ירוק לצד "סקירת קהל" כמו בתמונה למטה.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

באופן כללי, נדיר שמחשבי האיכות מבקרים באתר שלך כל חודש. אך כאשר אתה מרחיב את חלון הזמן שלך, תוכל לאתר אותם.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

וברגע שתאתר אותם, אתה יכול לקצר את טווח התאריכים כך שהנתונים לא נדגמו ואז להעמיק במה שהם הסתכלו באתר שלך.

קרדיט: צילום מסך
קרדיט: צילום מסך

המפתח לניתוח תצוגת האיכות באתר שלך הוא להסתכל בדוח "תוכן האתר" ב- Google Analytics וזה יעזור לך להפיק תוצאות שנראות כמו צילום המסך שלמעלה.

כדי להגיע לדוח זה, לחץ על "התנהגות", ואז על "תוכן אתר" ואז על "כל הדפים."

מה עלי לעשות עם מידע זה?

המטרה של איכות היא לעזור בשיפור האלגוריתם של גוגל. בין אם הם ביקרו באתר שלך ובין אם לא, המטרה שלך צריכה להיות להפוך את האתר שלך לאתר הטוב ביותר בענף.

אתה יכול לעשות זאת על ידי ביצוע שלושת הדברים הבאים:

  1. עקוב אחר הנחיות האיכות שגוגל פרסמה. אורכה 168 עמודים, אך על ידי רפרוף זה אתה יכול להבין טוב את מה שהם מחפשים.
  2. שים את חווית המשתמש בראש סדר העדיפויות שלך. כן, אתה רוצה דירוגים גבוהים יותר, אז אל תתמקד בגוגל, התמקד המשתמש. בטווח הרחוק זה אמור לעזור לך לדרג את האתר שלך גבוה יותר, שכן המטרה של גוגל היא לאפשר אופטימיזציה של האלגוריתם שלהם לחוויית משתמש גבוהה,על פני דברים כמו קידום אתרים בעמוד או בניית קישורים.
  3. עיין בעצות של גוגל לגבי שינויים באלגוריתם.

מסקנה חשובה

אם אינך מצליח למצוא דירוגי איכות המבקרים באתר שלך, אל תתחרפן. מכיוון שזה לא אומר שלעולם לא תדורג טוב ב- Google.

ככל שהאתר שלך יהפוך לפופולארי יותר, תבחין בסיכוי גבוה יותר שמחשבי איכות יבקרו באתר שלך לאורך זמן. זה רק אומר שאתה צריך להתמקד יותר בהנאה למבקרים באתר שלך. צור עבורם את החוויה הטובה ביותר וכך תזכה לדירוג גבוה יותר בטווח הארוך

אז האם הבחנת במדדי איכות ב- Google Analytics שלך?

המאמר בחסות חברת STG שיווק דיגיטלי לעסקים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here