מענה אנושי לעסקים בזמן משבר
מקור FREEPIK

בזמן משבר, עסקים רבים מחפשים הזדמנויות חדשות, כמו גם שירותים חסכוניים שיאפשרו לצלוח את המשבר בהצלחה. משבר הקורונה יצר עבור עסקים רבים אתגר גדול במיוחד, שהתבטא לרוב בירידה במכירות. עבור עסקים רבים, התשובה למשבר נמצאת באון ליין. כלומר במכירות און ליין ובשירותים מרחוק. עסקים וחנויות שבנו תשתית אינטרנטית מבעוד מועד, מרוויחים כעת. עסקים אחרים, נאלצים למצוא פתרונות מהירים ע"מ להתאים את עצמם לעולם החדש.

השירות מעל הכל

שירות מענה אנושי לעסקים, מסוגל לשדרג את רמת השירות של העסק בכמה דרגות. לקוחות העסק מחפשים מוצרים ושירותים איכותיים, אך לא פחות מכך שירות טוב. מוקד שירות מסוג זה, יספק עבורך מענה אנושי איכותי ומקצועי 24 שעות ביממה, ויוכל לענות לשיחות השונות, לפי תסריטי שיחה שהותאמו במיוחד עבור העסק. אין זה משנה אם מדובר בשיחות שירותך, מכירה או שימור לקוחות – מוקדני השירות הוסמכו לנהל שיחות אפקטיביות מסוגים שונים.

תן לטכנולוגיה לעבוד בשבילך

בשנים האחרונות חלה התקמדות טכנלוגית דרמטית בכל מה שקשור לסנכרון בין מכשירים, אפליקציות ואמצעי תקשורת שונים. כיום בלחיצת כפתור ניתן לסנכרן בין שיחת טלפון נכנסת לבין ג'ינגל, הודעות אסמס, ניהול יומן תורים, יומן פגישות, מייל ומערכת ניהול לידים. מעבר לעבודה עם שירות מענה אנושי לעסקים, יפתח בפניך עולם חדש של ניהול זמן אפקטיבי, יעילות בניהול שיחות, ניצול הזדמנויות מקסימלי ועלייה בשביעות רצון לקוחות. בין היתרונות של השירות, ניתן למנות את הזמן שמתפנה לבעל העסק לניהול השוטף.

עלויות שמותאמות להיקף השימוש

בשונה משירותים אחרים ואפליקציות תקשורת, עלותו של שירות מענה אנושי נגזרת באופן ישיר מהיקף השימוש בשירות. כלומר התשלום החודשי למוקד הינו בהתאם לכמות השיחות הנכנסות בחודש. בצורה כזו, ניתן להימנע מתשלום מיותר עבור שירות שלא משתמשים בו. ישנם עסקים שמשלמים מאות בודדות בחודש וישנם עסקים גדולים יותר המשלמים ברצון אלפי שקלים, ובכך חוסכים עלויות גבוהות פי כמה בתוך העסק. מדובר בתחום תחרותי, ולכן המחירים אטרקטיביים למדי עבור רוב העסקים.

בזמן משבר החיסכון הוא מבורך

כיצד שירות מענה אנושי לעסקים חוסך לך בהוצאות השוטפות? שירות זה יכול להחליף את שירותיה של מזכירה. לא סתם יש מי שמכנה שירות זה "מזכירה וירטואלית". המשמעות היא חיסכון מיידי בהוצאות שכר, חיסכון בהכשרת עובדים, הוצאות משרד, עלויות תקשורת, ארנונה, חשבונות וכו'. במקום להחזיק מזכירה במשרה חלקית או מלאה, ישנו מוקד טלפוני סופר מקצועי, אשר זמין עבור לקוחותיך 24 שעות ביממה. ברוב המוקדים ישנה התחייבות לזמני המתנה קצרים למדי.

מנצחים את המשבר ומשקיעים בעסק

לסיכום, שירות מענה אנושי לעסקים הינו שירות חסכוני שעשוי לשדרג את השירות והמכירות בעסק. באותה הנשימה, הוא בד"כ מפנה לבעל העסק הרבה זמן לתכנון אסטרטגי וניהול מלמעלה. כאשר מנהל או בעל עסק יכול להתפנות לראות את התמונה הרחבה יותר, עולות תובנות חשובות המאפשרות לעסק להשתפר ולנצח את המשבר. ישנם עשרות אלפי עסקים מרוצים ברחבי הארץ, ואין שום התחייבות – אז מה בעצם יש לך להפסיד? אנו מעודדים אותך לקחת החלטה נבונה, ולהוסיף חיזוק משמעותי לעסק. ביחד ננצח!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here