צאט בוט למסחר מקוון - למה לכל עסק מקוון כדאי להוסיף צאט בוט לאתר

פיתוח צאט בוט התגלה כיותר מסתם טרנד לעסקים מקוונים מודרניים. חנויות מקוונות מוצאות באופן קבוע דרכים חדשות לנצל צאט בוט בעל בינה מלאכותית על מנת לייצר לידים, להגביר מכירות ולחזק את נאמנות הלקוחות. צאט בוט למסחר מקוון, אשר דורש השקעה מינימלית של זמן וכסף, הוא בעצם איש מכירות, מומחה במוצרי החנות ובנוסף גם נציג שירות לקוחות מדהים. במאמר זה, נבין כיצד הצאט בוט כל כך יעיל במה שהוא עושה, ולמה כדאי לכל עסק מקוון ליצור צאט בוט לאתר שלו.

אנשים אוהבים לדבר עם צאט בוט

אין שום ספק – ממשק צאט בוט הוא פופולרי יותר מאפליקציות לנייד. אפליקציות היו הדבר החם עד לפני כמה שנים, אך מאז שנת 2016, כמות ההורדות שלהן ירדה באופן ניכר בכל התחומים. לאנשים יש פחות זמן להשקיע בחיפושים ארוכים. הם רוצים תגובות ופתרונות מהירים ועל פי דרישה – דבר המסתדר מצויין עם הפופולריות של הודעות מיידיות בתור כלי תקשורת לקשרים חברתיים, קניות, בנקאות וכמעט כל שירות אחר הכולל רכיב של שירות לקוחות.

אז מה זה אומר לגבי מסחר מקוון? קודם כל, זה אומר שלקוחות המגיעים לחנות מקוונת לא מעוניינים לבזבז זמן בחנות. למעשה, הם מצפים למצוא חלון שיחה של צאט בוט אליו הם יוכלו להפנות את שאלותיהם ולקבל עזרה מיידית עם כל דבר. שיחות עם צאט בוט נוטות להיות מהירות, נוחות ואינטואיטיביות. הצאט בוט הטוב ביותר לאתרי מסחר מקוון מתוכנת עם תגובות רלוונטיות על מנת להניע את המבקרים לבצע פעולה.

צאט בוט הוא כלי מעולה בהצעת מבצעים ודחיפה להשארת ליד

עם ההופעה של הצאט בוט למסחר מקוון, שיטות שיווק "מסורתיות" כגון מיילים או קמפיינים פרסומיים הופכים למיותרים. זאת מכיוון שבסופו של דבר, הקמפיינים והמיילים לא מספקים את תחושת הדחיפות כמו שהצאט בוט מסוגל. דמיינו את לירן, גולש שמחפש חלקי חילוף לקרוואן שלו. הוא מגיע לאתר של חנות מקוונת למוצרי קאמפינג וקראוונים. לאחר שבילה זמן מה באתר הוא שואל את הצאט בוט באתר לגבי חלקי חילוף מסוימים ומוצרים בהם הוא מעוניין. הוא כבר חשב על לעבור הלאה לחנויות אחרות על מנת לבדוק את המחירים בהן ובדיוק כאן נכנס הצאט בוט עם הצעה:

צאט בוט: "ברוכים הבאים לאתר שלנו! יש לנו כעת מבצע של מכירת בזק באתר עד סוף היום. תוכל לחסוך עד 30% על חלקים של מוצרים לקרוואנים.

לקבלת עוד מידע על המבצעים שלנו אתה מוזמן להשאיר כאן את מספר הטלפון שלנו ונציג שלנו יחזור אליך"

לירן: "האם זה כולל גם ג'קים לקרוואנים?"

צאט בוט: "נציג שלנו יוכל לעזור לך עם זה ולתת לך את כל המידע על המבצעים והמותגים שלנו. הקלד כאן את מספר הטלפון שלך."

לירן: 0544784193

צאט בוט: "תודה. קיבלתי את מספר הטלפון שלך! נציג שלנו יחזור אלייך בהמשך היום בשעות הפעילות שלנו עם כל המידע על המבצעים"

שיחות כאלו עם הצאט בוט באתר הוכיחו את עצמן כבעלי יכולת להניע גולשים לרכוש מוצר במהירות. המענה המיידי שהגולש מקבל מהצאט בוט לשאלות שלו- ומספר הטלפון של הגולש (שהופך להיות לקוח פוטנציאלי), שנשלח במיידיות אל בעל החנות מגדילים את הסיכוי להמיר את הגולש מלקוח פוטנציאלי- ללקוח משלם.

צאט בוט לחנויות מקוונות ואתרי איקומרס הוא קל להטמעה באתרים בפלטפורמות השונות. על ידי הוספת צאט בוט לתמונה, תוכלו ליצור קשר מהיר וטבעי עם גולשי האתר שלכם. השיחות עם הבינה המלאכותית של הצאט בוט הן פשוטות וטבעיות, מה שמקל על הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למצוא מוצרים, לקבל תשובות ולבצע רכישות מהנייד או מהמחשב בכל מקום.

במידה ואתם מעוניינים לבנות צאט בוט לאתר שלכם, אתם מוזמנים לבקר באתר של וירטואל ספיריטס ולהנות מ-30 ימי ניסיון חינם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here