קרדיט צילום-קיידנס

קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence) מודיעה כי מנכ"ל החברה העולמית, ליפ-בו טאן, יעבור לכהן כיושב ראש קיידנס ב-15 בדצמבר 2021, ונשיא החברה אנירוד דווגאן יחליף אותו בתפקיד מנכ"ל ונשיא החברה. דווגאן יצטרף לחבר המנהלים של קיידנס כבר ב-2 באוגוסט. דווגאן וטאן ימשיכו בשיתוף הפעולה הקרוב שלהם, אשר סייע לקיידנס להשיג צמיחה חזקה ותוצאות עסקיות טובות באופן עקבי לאורך ארבע השנים האחרונות.

ליפ-בו אן, כיום בן 61, מכהן כמנכ"ל קיידנס מינואר 2009. הוא המציא מחדש את החברה, כשהוביל בה מהפך תרבותי משמעותי שהתבסס על פיתוח חדשנות ומיקוד בלתי מתפשר בצורכי הלקוחות. תחת ניהולו, השיקה קיידנס בהצלחה מוצרים חדשניים ביותר, ביצעה רכישות אסטרטגיות ויצרה שותפויות חזקות עם לקוחות המעצבים את השוק ועם שחקנים מובילים באקוסיסטם. בתקופת כהונתו של טאן כמנכ"ל, צמחו הכנסות קיידנס מפחות ממיליארד דולר לכמעט 3 מיליארד דולר, שיעורי הרווח התפעולי התרחבו ליותר מ-35 אחוזים ומחיר המניה זינק ביותר מ-3,200 אחוזים. במקביל לתפקידו בקיידנס, ליפ-בו טאן הוא גם המייסד והיו"ר של קרן ההשקעות Walden International.

"אני מאוד גאה בהישגים של עובדי קיידנס וחש מבורך לנוכח האמון הרב שהלקוחות העניקו לנו," אמר ליפ-בו טאן. "חברי הדירקטוריון ואני מרגישים שזהו הזמן המתאים להעביר את השרביט לדור הבא, ואנירוד הוא האדם הנכון להוביל את החברה לשלב הצמיחה הבא שלה. אנירוד הוא מנהיג טכנולוגי עם חזון אסטרטגי, ובעל רקורד מרשים של חדשנות, ביצועיות, הצלחת לקוחות ותוצאות עסקיות טובות. אני בטוח שהוא ייקח את קיידנס לגבהים חדשים. כיו"ר החברה, אתמקד בזיהוי הזדמנויות חדשות להתרחבות בשוק, יוזמות אסטרטגיות מרכזיות, העמקת היחסים עם לקוחותינו ומיקסום הערך לבעלי המניות. אנירוד ואני הובלנו יחד את החברה בשנים האחרונות, ונמשיך להיות שותפים קרובים מאוד בתפקידים החדשים שלנו כדי למקסם את ההזדמנויות האדירות העומדות לפנינו".

"זוהי זכות גדולה להתמנות למנכ"ל הבא של קיידנס. אני מודה לליפ-בו וחברי הדירקטוריון על תמיכתם ומצפה בכיליון עיניים להמשיך את המומנטום החזק שלנו ולהוביל את קיידנס לשלב הבא בצמיחה שלה," אמר אנירוד דווגאן. "האסטרטגיה ומערך הפתרונות החדשניים שלנו, מציבים אותנו בעמדה מצוינת כדי לנצל את ההזדמנויות האדירות שבפנינו ולהמשיך לספק פתרונות מעולים לבסיס לקוחותינו שהולך וגדל. לצידם של יותר מ-9,000 עובדי קיידנס המוכשרים, ליפ-בו ואני נשארים מחויבים להאיץ את החדשנות שלנו, להעמיק את השותפויות עם לקוחות וארגונים אחרים באקוסיסטם, ולהמשיך לשמח את בעלי המניות שלנו".

אנירוד דווגאן, 51, כיהן כנשיא קיידנס מאז 2017 והיה אחראי על כל המחקר והפיתוח, המכירות והנדסת השטח, וכן על קבוצות האסטרטגיה, השיווק והפיתוח העסקי, כולל מיזוגים ורכישות. דווגאן ניהל את מפת הדרכים הטכנולוגית של מוצרי החברה והיה האדריכל של כמה חידושים פורצי דרך מאחורי הפתרונות המובילים של קיידנס בשנים האחרונות. הוא גם הוביל את פיתוח אסטרטגיית Intelligent System Design הממנפת את מורשת התוכנה החישובית של קיידנס במטרה להתרחב אל מעבר לעסקי הליבה של החברה, ובכך להכפיל את קהל היעד של מוצרי החברה פי שלוש והגעה לשוק של 30 מיליארד דולר. 

דווגאן הצטרף לקיידנס בשנת 2012 ומילא בה תפקידים בכירים, כולל סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצות Digital & Signoff ו-System & Verification, מה שהניע אותו להוביל ולעורר השראה בכישרונות הטובים ביותר בתעשייה. לפני שהצטרף לקיידנס, דווגאן כיהן בתפקידי ניהול בכירים ב-Magma Design Automation וב-IBM. דווגאן הוא בעל תואר ראשון בהנדסת חשמל מהמכון ההודי לטכנולוגיה, דלהי, ובעל תואר שני ושלישי (PhD) בהנדסת חשמל ומחשבים מאוניברסיטת Carnegie Mellon.

Systems Cadence Design (קיידנס)

קיידנס היא החברה המרכזית והמובילה בעולם התכנון האלקטרוני, עם יותר משלושים שנות ניסיון ומומחיות בתחום התוכנה החישובית. החברה מסתמכת על אסטרטגיית תכנון המערכות החכמה שלה בכדי לספק תוכנה, חומרה ו- IP אשר הופכים רעיונות תכנון למציאות. לקוחות קיידנס הן החברות החדשניות ביותר בעולם, המספקות מוצרים אלקטרוניים יוצאי דופן, החל משבבים, דרך לוחות ועד מערכות, עבור יישומי השוק הדינאמיים ביותר, הכוללים מובייל, מוצרי צריכה, מחשוב היפר-סקייל, תקשורת, מחשוב ענן, 5G, מרכזי נתונים, רכב, תעופה וחלל, IoT, בריאות ותעשייה. על פי מגזין 'פורצ'ן', קיידנס הינה אחת ממאה החברות הטובות ביותר לעובדים בה, זו שנה שביעית ברציפות. למידע נוסף באתר www.cadence.com

בישראל פועלת קיידנס בשני אתרי פיתוח ומכירות, בחיפה ובפתח תקווה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here