קידום אתר בגוגל הוא אחד התחומים היותר מרתקים בעולם השיווק באינטרנט. התחום די מורכב ומסתמך על מעט פרטים שגוגל מספקת תוך לימוד מאנשים החוקרים את התחום לעומק יום יום. כל מקדם אתרים מקצועי יכול לומר לכם בפה מלא כי לא ניתן להעריך במדויק כמה זמן לוקח קדם מילת מפתח מסוימת, אולם בהתאם לניסיון של אותו מקדם הוא יכול לתת הערכה גסה להבאת מילת מפתח מסוימת לעמוד הראשון.

כיצד עובד קידום אתר בגוגל?

ההגדרה היא די כללית וגוגל לא חושפים פרטים מלאים על כל הפרמטרים המשפיעים על מנוע החיפוש, אך לפי הידע שהצטבר לאורך השנים, מאות הלקוחות שקידמנו ושיטת העבודה שלנו שעובדת נפלא – אנו יכולים לומר בפה מלא כי קידום אתרים הוא כמו מרוץ. תחשבו כי אתם ועוד כמה מתחרים שלכם, מקדמים את האתר שלכם לאותם ביטויי מפתח. מי שמפסיק את הקידום באמצע ככל הנראה פורש מהמירוץ ולכן ילך אחורה בדירוג – מי שממשיך בכל הכוח ומעלה את הקצב – רק ילך ויעלה לאורך הזמן.

הליך הגברת או האטת הקצב תלויה בפעילות הקידום שייעשו על מנת לקדם את האתר שלכם. אם אתם משלמים לחברת קידום אורגני לביצוע עבודות קידום הרי שאותה חברה תבצע פעולות שונות בהתאם לשיטות הקידום שלה, שמטרתן היא לקדם את האתר שלכם בגוגל. לדוגמה: תעדכן את האתר בתוכן חדש לעתים קרובות, תבנה מערך קישורים אפקטיבי לאתר שלכם, תבצע אופטימיזציה לעמודים הפנימיים בתוך האתר ועוד.

לסיכום; לא ניתן להעריך במדויק כמה זמן לוקח לקדם אתר אולם מילות מפתח פחות תחרותיות יכולות להגיע לעמוד הראשון ואף לתוצאה הראשונה בתוך חודשים ספורים, לעומת מילות מפתח תחרויות שעשוי לקחת שנים לקדם אותם לעמוד הראשון ולתוצאות הראשונות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here