קרדיט - freepik

לרוב הרופאים יש מוניטין טוב בתחומם, ורבים מהם מאמינים שהמוניטין שלהם ימשיך להיות מצוין כל עוד הם ימשיכו לספק שירותים מעולים למטופלים שלהם, ולכן כשמדברים איתם על שיווק דיגיטלי, הם אינם בטוחים אם זהו שירות שמתאים להם.

אבל האמת היא שאופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) היא חלק בלתי נמנע מכל ענף, ורופאים צריכים לגשת למטופלים הפוטנציאליים שלהם ולהראות מה יש להם להציע, עם מוניטין ללא דופי בתחום, כי השיקול הראשון שמטופלים יבדקו הוא המוניטין של הרופא או המרפאה.

רופאים צריכים לעסוק ברפואה ולכן הם צריכים מומחי שיווק דיגיטלי לצידם שינהלו את המוניטין שלהם

ניהול מוניטין לרופאים מייצג רעיון די מורכב מכיוון שזהו תהליך שכולל הרבה משאבים, כלים בתשלום, והכי חשוב, הרבה זמן יקר שאין לרופאים להשקיע בתהליך. לכן, מומלץ להעסיק שותף מקצועי שמתמחה בקידום אתרים וניהול מוניטין, שיבצע עבורם את כל התהליך, ויאפשר להם להקדיש את זמנם ועבודתם לסיוע לאנשים.

מדריך זה מסביר את המושגים העיקריים של קידום אתרים בתחום הבריאות, וחשיבותו לפרקטיקה של רופאים, ובמיוחד לרופאים שהמוניטין שלהם נפגע בעקבות ביקורות מקוונות שליליות (מוצדקות או שלא מוצדקות) שהתקבלו ממטופלים קודמים.

ניהול מוניטין לרופאים: למה זה חשוב?

אורח חיים עמוס משפיע על התפתחות מכשירים ניידים שמסייעים לאנשים למצוא את הרופאים שהם מחפשים ברשת, אבל גם להשאיר תגובות שליליות שעלולות לפגוע במוניטין של רופאים או של מרפאות, בצדק או שלא בצדק. זה לא השיקול החשוב. מה שחשוב זה לדעת איך לתקן מוניטין שנפגע.

עם אתר אינטרנט מאורגן היטב, לרופאים יש מגוון רחב של הזדמנויות:

  • להשיג יותר מטופלים.
  • להרחיב את תחומי הפעילות שלהם.
  • לפתוח עוד מרפאות.
  • להחזיר את המוניטין הטוב שלהם במקרה שהוא נפגע.
  • ולחזק את המוניטין הטוב לטווח הארוך.

אז אם אתם עדיין מאמינים שאינכם צריכים שירותי ניהול מוניטין לרופאים, בואו נעיף את המיתוס המיותר הזה, ונראה איך עושים נכון את התהליך.

יצירת תוכן שימושי, רלוונטי ומרתק

תוכן הוא הכתר של קידום אתרים מצליח ולכן חשוב להקדיש לו תשומת לב מיוחדת. כשמטופלים מחפשים רופאים שיטפלו בבעיה שיש להם, הם מתחילים את החיפושים שלהם באינטרנט, לפעמים על מנת למצוא תשובות לבעיות רפואיות, ולפעמים כדי למצוא רופאים מתאימים.

תכנים כתובים היטב מספקים להם מידע מקצועי נכון על הבעיה שאיתה הם מתמודדים, כך שהם מתרשמים שאתם אנשי המקצוע הנכונים לקבל מהם שירותים רפואיים.

כתיבת תוכן נכון עוסקת באזכור השיטות המדויקות בהן אתם נוקטים לטיפול במטופלים, עם מידע מקצועי מקיף. כלומר, לא מספיק לכתוב כמה כותרות מפוצצות וכמה פסקאות שאין בהן שום ערך לגולשים, כי כתיבה כזאת רק תפגע במוניטין המקצועי שלכם.

פרסום ביקורות של מטופלים קודמים חיוני למוניטין מצוין של מרפאה

ביקורות ודירוגים חיוניים לתהליך ניהול מוניטין לרופאים ושיפור השיווק המקוון של מרפאות, בעיקר משום שברוב המקרים, חוות דעת חיוביות של מטופלים קודמים, "מזמינות" אנשים אחרים לבקר במרפאה שלכם.

חוות הדעת של מטופלים קודמים חיונית למוניטין של המרפאה, אבל יש לה ערך גם לחוויית קידום אתרים. ככל שיש לכם יותר ביקורות חיוביות, כך גדל הסיכוי שהאתר שלכם יופיע בעמוד הראשון של גוגל, מה שיאפשר ליותר אנשים למצוא את המרפאה שלכם.

תהליך נכון של ניהול מוניטין לרופאים יודע להתמודד היטב גם עם ביקורות שליליות, כך שאם קיבלתם כמה משובים שליליים, אל תדאגו. המומחים בתחום יידעו לדחוק את התוצאות האלו לעמודים רחוקים בגוגל, ולשפר ולתחזק את המוניטין החיובי שלכם כאנשי מקצוע מובילים בתחומכם, ושל המרפאה שלכם כמקום שמספק שירותים מעולים למטופלים.

קישורים נכנסים איכותיים הם כמו המלצות של מטופלים קודמים, רק במונחים של העולם הדיגיטלי

קישורים נכנסים משמשים לציון האמינות והסמכות של האתר שלכם, ולכן מומחי קידום אתרים דואגים להשיג קישורים איכותיים לאתר שלכם, מאתרים מכובדים אחרים שמובילים להשפעות חיוביות על קידום האתר שלכם, ועל תחום העיסוק שלכם.

קישורים איכותיים שממליצים עליכם ועל המרפאה שלכם כמובילה בתחומה הם חלק בלתי נפרד מתהליך ניהול מוניטין לרופאים, כי גוגל מתרשמת שהאתר שלכם סמכותי, ומציבה אותו במיקומים טובים בתוצאות החיפוש.

כדאי שתהיה לכם גם נוכחות טובה ברשתות החברתיות

נוכחות חזקה ברשתות החברתיות פירושה שההזדמנויות שלכם לפיתוח עסקי משתפרות באופן משמעותי. שיווק מוצלח באינטרנט לרופאים מושג באמצעות רשתות חברתיות, שהוכיחו את יעילותן בשיפור חוויית קידום אתרים וחיוניות לתהליך ניהול מוניטין לרופאים.

הקישורים שמגיעים מרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ורשתות אחרות, מספקים תוצאות SEO משמעותיות לאתר שלכם, בעיקר מפני שגוגל מחשיבה אתרים אלו כמכובדים ומובילים.

בשורה התחתונה, כדי לתקן מוניטין שנפגע או לתחזק מוניטין מצוין, אתם צריכים את המומחים לצידכם.

מומחי קידום אתרים, שיש להם ניסיון של שנים בתחום ניהול מוניטין לרופאים, יוכלו לתקן מצב בו המרפאה שלכם סובלת ממוניטין שלילי שמשפיע על תוצאות החיפוש בגוגל, אבל כדאי לשכור את שירותי המומחים בתחום גם אם יש לכם מוניטין מצוין והמרפאה שלכם עובדת נפלא.

מוניטין מעולה צריך להיות מנוהל לטווח הארוך והשם הטוב שלכם צריך ללכת לפניכם ולהוביל למרפאה שלכם כמויות של מטופלים, שלא יהיה להם ספק לגבי האמינות והמקצועיות הגבוהה שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here