כיצד אפשר לעשות כסף עם קידום אתרים

אנשים רבים שואלים כיצד אפשר לעשות כסף באמצעות האינטרנט. כל שיטה להכנסת כסף צריכה להיחשב כעסק לכל דבר ולכן אם תתייחסו אליה בצורה הזו גם תוכלו באמת להרוויח כסף. כל עסק דורש משאבים, זמן וסבלנות כיוון שכדי להפוך אותו לרווחי צריך לעבור תהליך מסוים, משהו שאנשים מחפשים לדלג עליו כדי להרוויח כסף באופן מידי. אנו יכולים לסכם את הנושא במשפט אחד: אם יש לכם אתר פופולרי תוכלו לעשות ממנו כסף. כיצד הופכים אתר לפופולרי? עושים לי קידום אורגני בגוגל כמובן.

מכירת האתר:

עבודת קידום SEO מקצועית יכולה להוביל את האתר שלכם במעלה תוצאות הדירוג של גוגל. כאשר תגיעו לתוצאות הראשונות בביטויים בעלי נפח חיפוש סביר אז גם תוכלו ליהנות מתנועה של גולשים שמגיעים אליכם מגוגל. כאשר תגיע תנועה רבה לאתר שלכם ביחס לתחום כמובן ובהנחה שמדובר בתנועה איכותית ממנועי החיפוש, הרי שתוכלו לייצר הכנסה מהאתר. במידה ואתם רוצים רווח מהיר – תוכלו למכור את האתר ולהכניס כסף ממכירת האתר. במידה ותרצו להגדיל את ההכנסות שלכם מהאתר, תוכלו לייצר ממנו כסף בכל מיני דרכים תחילה ולאחר שיהיו לכם הוכחות הכנסה ממנו הערך שלו במכירה רק יגדל.

פוסטים אורחים:

במידה ותשקיעו בקידום האתר שלכם ותעלו את ציון האיכות שלו, אנשים ירצו לשלם לכם כדי לפרסם אצלכם מאמר באתר. כמובן שכדאי לפרסם מאמרים הקשורים בתחום שלכם ובתחומים משיקים ולקשר במידה מסוימת לתחום שבו עוסק האתר שלכם. באופן הזה תוכלו להכניס כסף ממכירת פוסטים אורחים לאתר שלכם עם קישור חוזר לאתר הלקוח שרכש מכם את הפוסט. הוא ירוויח מיתוג, פרסום וכן קישור חוזר לאתר שלו שיסייע לו לקידום האתר שלו בגוגל גם כן. אתם מרוויחים כסף וגם אתר מעודכן.

שיווק תוכניות שותפים:

דרך נוספת להכניס כסף מקידום אתרים היא באמצעות אפיליאציה. שיווק תוכניות שותפים זוהי טכניקת שיווק שבאמצעותה ניתן להרוויח כסף ממכירת מוצרים של מישהו אחר. אם לכם יש תשתית פרסום טובה (כמו אתר פופולרי שקידמתם בגוגל למשל) תוכלו למכור מוצרים של מישהו אחר ולהרוויח עמלות ממכירות. כך למשל: אם יש לכם אתר מגזין בתחום הדיאטה והתזונה הנכונה, תוכלו לשווק באתר דיאטות, תוספי תזונה, מאמני כושר, חדרי כושר, ציוד ספורט ועוד. כך תוכלו להרוויח עמלות מכל אדם שיגיע מהאתר שלכם, ילחץ על הקישור שלכם ויבצע רכישה.

מכירת לידים:

לבסוף, אם יש לכם אתר פופולרי בתחום מסוים שיש בו אנשי מקצוע החפצים בלידים תוכלו למכור את הלידים לאותם אנשי מקצוע ולעשות מכך הרבה כסף. אם יש לכם אתר בנושא שיפוצים לדוגמה, תוכלו לשווק את הלידים הפונים אליכם מהאתר לשיפוצניקים. נניח 30 שח לליד. השיפוצניק מבחינתו ירוויח בממוצע 2-3 עבודות מלקוחות עבור כל 300 שח לידים שהוא משקיע בכם (אולי ירוויח אפילו יותר עבודה אם הוא מדבר בצורה נעימה ומנוסה בהתנהלות מול לקוחות). בצורה זו כל זמן שהוא נשאר ברווח הוא ימשיך לקנות מכם לקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here